Snelheidsverhoging en verder geen verandering - Echt niet

ja ok, inmiddels contact gehad met Ziggo en die begreep het goed, mediabox weigeren morgen aan de deur en het oude abo gaat weer in werking.
maar heb toch een vies smaakje weer met die aanbieding want ze houden gewoon dingen achter, m.a.w.
ze zijn gewoon niet 100% eerlijk.
Een gewaarschuwd mens....
 
ja ok, maar toch wordt je voor 100% belazerd, staat alleen in dat de snelheid verdubbeld wordt en dat al het andere hetzelfde blijft, eigenlijk schandalig toch.
Heb het een paar keer terug gelezen voor de zekerheid.
 
Kokkie doelt op het aannemen van de modem. Volgens hem is eerst aannemen en dan terugsturen beter. Maar met eerst aannemen en dan pas terugsturen kan het net zo goed fout gaan. Je zou wel het het weigeren van het pakket met je mobiel kunnen opnemen voor de zekerheid.
 
Hopelijk heb je je lesje geleed en ga je nooit meer in op de zogenaamde onschuldige. aanlokkelijke aanbiedingen van Ziggo. In wezen verdubbelden ze je snelheid en verkochten ze je een box voor 5 euro per maand.
 
Hopelijk heb je je lesje geleed en ga je nooit meer in op de zogenaamde onschuldige. aanlokkelijke aanbiedingen van Ziggo. In wezen verdubbelden ze je snelheid en verkochten ze je een box voor 5 euro per maand.
Nee zo is het niet, er wordt duidelijk verteld in die aanbieding dat er helemaal niks veranderd en wel duidelijk dat alleen de snelheid hoger wordt, kom niet uit een ei hoor
 
Nou ik geef toe dat ik toch iets over het hoofd gezien heb, daar kwam ik later achter en dat was de naam van het pakket, dus bij die aanbiedingen van ziggo alles een paar keer lezen met mijn leesbril.
Maar 2 weken bedenktijd en de mediabox niet aangenomen aan de deur en het aanbod geweigerd dus dit moet voldoende zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik geef toe dat ik toch iets over het hoofd gezien heb, daar kwam ik later achter en dat was de naam van het pakket, dus bij die aanbiedingen van ziggo alles een paar keer lezen met mijn leesbril.
Maar 2 weken bedenktijd en de mediabox niet aangenomen aan de deur en het aanbod geweigerd dus dit moet voldoende zijn.
Helaas toch weer niet voldoende, media box staat er weer gewoon bij mijn ziggo, kreeg een berichtje dat ik hem snel moest activeren. Retour melding zal dan nog niet binnen zijn neem ik aan, pas 12 dagen geleden, wat een systeem.
 
Wat een toevalligheid... ik wilde net eenzelfde topic openen!

Precies over deze actie. Als vaste klant een email krijgen met een aanbieding en vervolgens erachter komen dat je een nieuw abo bent aangegaan inclusief een graf mediabox.

Heb Ziggo gebeld om ALLEEEN de snelheidsverhoging te houden en mijn CI+ module te kunnen gebruiken ipv de mediabox... volgens Ziggo is dat onmogelijk....

Dus als vaste klant kan ik niet van 50 Mbit naar 100 Mbit voor 4,95 euro per maand, zonder het hele rataplan te veranderen... hoe moeilijk moet het nou zijn? Zeer zeer teleurstellend. Heb uiteindelijk de boel ook weer teruggedraaid.
 
Ha ha, heb precies het zelfde gehad wat je hier schrijft, echt schandalig, zie het maar weer terug te draaien, is me gelukt maar vraag niet hoe, is me al meer overkomen bij ziggo en je hoort er niks meer van en dat vindt ik nou niet zo netjes, zit al c.a. 30 jaar bij upc/ziggo en deze problemen heb ik nooit gehad bij upc.
 

Bijlagen

  • 8AF4738C-D0B6-4305-A307-0662A3EC1553.png
    8AF4738C-D0B6-4305-A307-0662A3EC1553.png
    746,4 KB · Weergaven: 144
Terug
Bovenaan