• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Smartcard in eigendom, Vraag.


Topicstarter
Topicstarter
Parel

Parel

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
712
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@Parel. De kapotte smartcard dient door Ziggo kosteloos te worden vervangen wanneer je erom vraagt. Volgens mij is Ziggo verplicht daartoe. Heeft er niets mee te maken dat Ziggo tegenwoordig alleen nog apparatuur in bruikleen geeft. Controleer ook of de smartcard nog wel werkt door via Mijn Ziggo het zenderaanbod opnieuw op te halen.
Oké, dacht ik ook dat hij gewoon gratis omgewisseld moet worden.
Dan is mijn volgende vraag? Wie heeft als eigenaar van smartcard, al eens gratis een anderen gehad?
Wel na de overname van Ziggo/UPC.
 

youriy

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
533
Gebied
fZiggo
Je kon zo'n kaart wel kopen, maar er staat op de kaart dat ie eigendom van ziggo blijft. Zo stond het ook in de voorwaarden. Of het beleid van ziggo dat je bij een defect geen nieuwe krijgt wel of niet rechtmatig is komen we achter zodra iemand naar de geschillencommissie stapt.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.399
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Parel. De kapotte smartcard dient door Ziggo kosteloos te worden vervangen wanneer je erom vraagt. Volgens mij is Ziggo verplicht daartoe.
Jawel, maar ben je misschien vergeten of heb je over het hoofd gezien dat deze niet een gehuurde kaart is maar z'n eigendom is? Dan betaalt hij op dit moment ook geen huur. Dus ……..
 

arjan66

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2015
Berichten
18
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Jawel, maar ben je misschien vergeten of heb je over het hoofd gezien dat deze niet een gehuurde kaart is maar z'n eigendom is? Dan betaalt hij op dit moment ook geen huur. Dus ……..
Misschien een late reactie. Maar ik heb niets over het hoofd gezien. Volgens een medewerker op het community forum op Ziggo.nl worden door de klant in het verleden aangeschafte smartcards bij een defect vervangen door een nieuwe. Bij een oud Ziggo abonnement heb je geen smartcard in bruikleen. Of je als klant huur ervoor betaalt of niet, je hebt hem wel nodig.
 

youriy

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
533
Gebied
fZiggo
Volgens een medewerker op het community forum op Ziggo.nl worden door de klant in het verleden aangeschafte smartcards bij een defect vervangen door een nieuwe.
Ik meen dat dat in een topic stond wat inmiddels is verwijderd. Als ik me vergis graag een link naar dat bericht.