Smartcard gezocht

en voor kapotte kaart een vervanging vragen bij Ziggo. dit kan volgens mijn nog
Niet doen als de smartcard je eigendom was. Want dan zal Ziggo zonder blikken en blozen (en vermelding) jou een smartcard sturen en jou €2 per maand in rekening brengen. Als die smartcard jouw eigendom is en de garantie is verlopen (wat natuurlijk zo is) is het niet aan Ziggo om die smartcard gratis om te ruilen. Alleen dat vertellen ze je niet en sturen vrolijk een nieuwe voor €2/maand.
 
eigen smartcard terug vragen. en voor kapotte kaart een vervanging vragen bij ziggo. dit kan volgens mijn nog steeds.
Dat kan ja, maar die nieuwe kaart moet je dan wel huren voor 2 euro per maand.
 
kan iemand dan even aantonen wanneer dat veranderd is?
volgens mij kun je als fziggo abonnee nog steeds kosteloos een kapotte smartcard vervangen.
 
nee,mijn kaarten doen het nog;) en ik geloof je ook wel hoor.
maar ik had en heb eigenlijk nog steeds nergens een officiële mededeling gezien of gelezen daarover.
dit zou namelijk geen probleem zijn werd indertijd geschreven. zeker niet zolang irdeto ondersteund bleef.
heb nog gezocht in welk topic dat ook alweer stond, maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
het zal tenslotte niet de 1e keer zijn in ons nederlandje, dat na een fusie, oude afspraken ten onrechte niet worden nageleefd
 
Hier staat het 'actuele' smartcardbeleid van december 2016.

- Als je smartcard defect/gestolen is, dan vervangen wij de smartcard als deze nog binnen de garantieperiode zit en bij Ziggo zelf is aangeschaft.

Mijn kaarten hou ik ook gewoon vast want er zal op een gegeven moment ook wel eentje begeven.
 
- Als je smartcard defect/gestolen is, dan vervangen wij de smartcard als deze nog binnen de garantieperiode zit en bij Ziggo zelf is aangeschaft.

die garantie periode van deze kaart is altijd. iemand met een abo met standaard humax bijvoorbeeld.
dit soort abo's wordt ook nog gewoon verkocht. iig in fziggo gebied. nu nog aantonen dat het die kaart betreft.
 
Ik geloof dat ik ook ergens gelezen had dat de garantieperiode op de gekochte smartcard 2 jaar is. Die is inmiddels bij iedereen voor 100% verlopen omdat Ziggo al lang geen smartcards meer verkoopt.

De humax was toch ook een apparaat dat je kocht en niet hoefde te retourneren naar Ziggo bij beëindiging? Of heb je een abonnement met humax-huur inbegrepen??

Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat de humax nog verhuurt wordt bij een abo. Dat is allemaal de mediabox xl en next boxen geworden. Misschien dat er nog wat losse oude huur-humaxjes zijn maar dan moet je maar eens even kijken wat je daar per maand voor betaalt.
 
Terug
Bovenaan