In overleg met de Ziggo chat een afspraak met een monteur gemaakt . Klacht door gegeven over de coax en utp kabel ! Kregen op de zelfde dag binnen 2 uur 2 monteurs . 1 binnen 5 minuten weg andere lekker aan de gang gegaan . Deze wilde zoals aangegeven de coax kabel trekken ! UTP geen spullen voor , raar als dit volgens de afspraak is . Lukte helaas niet . Alles in de meterkast maar verbouwd en de WiFi booster maar op de 1ste etage neergezet . Helaas tv kijken was ruk . Netflix gelijk blokkirig na de eerste avond en kids klagen op zolder geen WiFi . Kontakt gezocht met de service desk . Daar kreeg ik te horen sorry maar wij trekken geen kabels en is dit niet mede gedeeld . Duh nee dus , 2 foto’s gestuurd van de ziggo site met daarop dat ze wel kabels trekken mooie reclame dus , maar ook geen hulp met de storing zelfs geen oplossing . Ben nu 2 maanden bezig , laatst internet eruit kids boos 5 uur lang . Geen storing op de ziggo site diverse keren de modem gereset . Helaas uiteindelijk maar zelf aan de gang gegaan . Kabel van de modem niet goed vast gemaakt lekker dan moet ik €130 betalen voor werk dat jullie uiteindelijk niet dien maar wel voor opkomen dagen en als ik klachten heb reageren jullie met sorry en uiteindelijk helemaal niet meer . Waardeloze service en oplichterij en dat terwijl wij meer dan 20 jaar bij UPC/ziggo zitten .