Slechte service

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex27147

Forum Gebruiker
Berichten
4
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
In overleg met de Ziggo chat een afspraak met een monteur gemaakt . Klacht door gegeven over de coax en utp kabel ! Kregen op de zelfde dag binnen 2 uur 2 monteurs . 1 binnen 5 minuten weg andere lekker aan de gang gegaan . Deze wilde zoals aangegeven de coax kabel trekken ! UTP geen spullen voor , raar als dit volgens de afspraak is . Lukte helaas niet . Alles in de meterkast maar verbouwd en de WiFi booster maar op de 1ste etage neergezet . Helaas tv kijken was ruk . Netflix gelijk blokkirig na de eerste avond en kids klagen op zolder geen WiFi . Kontakt gezocht met de service desk . Daar kreeg ik te horen sorry maar wij trekken geen kabels en is dit niet mede gedeeld . Duh nee dus , 2 foto’s gestuurd van de ziggo site met daarop dat ze wel kabels trekken mooie reclame dus , maar ook geen hulp met de storing zelfs geen oplossing . Ben nu 2 maanden bezig , laatst internet eruit kids boos 5 uur lang . Geen storing op de ziggo site diverse keren de modem gereset . Helaas uiteindelijk maar zelf aan de gang gegaan . Kabel van de modem niet goed vast gemaakt lekker dan moet ik €130 betalen voor werk dat jullie uiteindelijk niet dien maar wel voor opkomen dagen en als ik klachten heb reageren jullie met sorry en uiteindelijk helemaal niet meer . Waardeloze service en oplichterij en dat terwijl wij meer dan 20 jaar bij UPC/ziggo zitten .

77AFC1F2-5162-41E4-9E4F-B285A4329696.png
 

Bijlagen

  • 727A0BA0-5A7C-4B3A-A94D-8F093F6CB882.png
    727A0BA0-5A7C-4B3A-A94D-8F093F6CB882.png
    98,8 KB · Weergaven: 179
Het verhaal is nogal onduidelijk en ik vermoed dat er aantal zaken door elkaar lopen.
 
@terrestrial nee loopt niets door elkaar heen afspraak was monteur komt kijken aangegeven dat ik problemen had met de kabels . Kreeg 2 monteurs op 1 dag . De tweede heeft alles verbouwd in de meterkast en de WiFi booster via ziggo gehuurd naar de 1ste etage maar gebracht . Uiteindelijk alleen maar slechter geworden en aanspraak gemaakt op de garantie . Daar kreeg ik 0 op recest . Geen opties niets , en gaven aan dat ziggo geen kabels trekt . Raar als je advertenties leest daar staat in als de monteur komt kan hij kabels naar je slaap kamer trekken of zolder . Dit ook aangegeven . Maar enige reactie was sorry en punt uit . Uiteindelijk moet ik €130 betalen voor iets eat de monteur dus eigenlijk niet mocht doen , alles verbouwd heeft en het er slechter op is geworden . En niets aan de garantie heb die ze geven . Ik heb binnen de garantie termijn 4 mails gestuurd maar geen antwoord op gehad . Na een maand maar ziggo anders benaderd en voorderest zie het verhaal .
 

Leg eens uit ??? Het lijkt mij verstandiger dat TS eens goed gaat uitleggen wat er nu eigenlijk aan de hand is ipv hetzelfde verhaaltje opnieuw schrijven zonder nieuwe informatie toe te voegen.

Denkt meneer misschien dat wij helderziend zijn en kunnen raden wat zijn probleem is. Of komt hij hier alleen om te zeuren en is het eigenlijk niet belangrijk wat voor advies wij hem geven. Sowieso als hij wil zeuren tegen Ziggo kan hij dat beter doen op het Ziggo community forum aangezien dat echt van Ziggo is, dit is het onafhankelijke gebruikersforum voor en door gebruikers, hier lezen zo nu en dan wel mensen van Ziggo mee in de vorm van Ziggo webcare maar meer ook niet.

Nu terugkomend op het "probleem" ik weet niet precies wat zijn probleem is want dat vertel hij er niet bij, ja iets over een klacht over coax en utp en kabels laten leggen door de Ziggo monteur maar die legt denk ik alleen coax kabel naar vertrekken tegen meerkosten en zeker niet gratis. En ik vermoed (maar dat weet ik niet zeker) dat netwerk (UTP) kabels daar niet perse bij zitten.

En Wifi boosters zijn per definitie een slechte oplossing. Daarom wil je wel degelijk kabels.. maar dat kun je toch ook zelf wel? Een netwerk kabeltje trekken naar boven.

En hoe kan Netflix nou blokken? Misschien dat hij door de slechte draadloze verbinding hele lage beeldkwaliteit krijgt maar dat is niet echt blokken zoals we van DVB-C signaal kennen wat verstoord wordt of signaal wat net op het randje zit.

En wat is er verbouwd in de meterkast tov eerst? Maak een foto en beschrijf DUIDELIJK wat er aan de hand is... En wat is er in 2 maanden gebeurd dan... want ook dat is niet duidelijk. En mag ik je aanraden om alinea's te gebruiken.

Oh en je foto's doen het ook niet. (dat is inmiddels deels opgelost zie ik)
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk is de vraag wat was de aanleiding om kabels te laten trekken? TS @Alex27147

Niet iedereen heeft 2 rechterhanden om dit zelf te doen.
 
:police:

Als je op de miniatuur afbeelding klikt moet de foto in het groot openen. Indien niet dan ligt dat aan door jou gebruikte apparatuur / instellingen.
Ik heb een van de foto's nu groot in het bericht geplaatst, maar de andere (miniatuur) is precies dezelfde foto.
 
dat is niet zo fraai, een monteur moet spullen voor utp bij zich hebben, enig idee van welke onderaannemer die afkomstig was?
een paar jaar terug kon je als monteur in je eigen tijd teruggaan om het op te lossen, geen idee hoe dat nu is.
zeker als de klant uit eigen zak betaalt moet het goed zijn... vond ik altijd de leukste klusjes.
 
Of komt hij hier alleen om te zeuren en is het eigenlijk niet belangrijk wat voor advies wij hem geven. Sowieso als hij wil zeuren tegen Ziggo kan hij dat beter doen op het Ziggo community forum aangezien dat echt van Ziggo is, dit is het onafhankelijke gebruikersforum voor en door gebruikers, hier lezen zo nu en dan wel mensen van Ziggo mee in de vorm van Ziggo webcare maar meer ook niet.
We zitten hier natuurlijk in het "Ziggo - Lucht uw hart" sub-forum (dus de juiste plaats om te 'zeuren').
Of hier nu nog echt advies nodig is vraag ik me af.
 
@terrestrial . Je zit lekker op je stoeltje .Tja had zelf een kabel kunnen trekken maar heb geen zeeen van tijd tussen de auto’s repareren , scooters van de kinderen , motor gereedmaken , een team coachen/trainen , het huishouden doen , kids overal naar toe brengen en dan nog mijn eigen werk . En nee ik hoef geen pluim van je ( respect voor de huismoeders ) maar als ik iets uit handen geef en waar ik dik voor betaal moet het goed gebeuren en als ik aanspraak maak op de garantie wil ik geen sorry horen en dan geen reactie meer krijgen van de service desk . Ben nu meer dan 20jaar klant dat verdiend toch wel beter . En kom niet aan als er iemand geweest is dat je geen kabels trekt , dit staat zelfs in de advertentie als je klachten hebt en een monteur nodig hebt . Maar was eigenlijk opzoek of iemand hier ook ervaring mee heeft aangezien de quote hierboven .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan