Mape
Forum Gebruiker
- Berichten
- 49
Dames en heren,
Helaas overweeg ik serieus weg te gaan bij Ziggo.
Net klant maar problemen ( Wifi apparaten worden telkens van internet afgegooid) blijven aanhouden ondanks de tips en aanbevelingen alhier.
Hierdoor had Ziggo vandaag een monteur voor ingepland om te komen kijken.
Deze zou er tussen 800 en 1300 zijn.
7.38 krijg ik sms dat monteur onderweg is.
Ik blij dat ik de eerste ben en zet koffie.
800 uur zet ik mijn deur wagenwijd open ( omdat de wifi video deurbel het niet doet) en zit te wachten.
Een uur later koffie op en Ziggo gebeld waar monteur blijft.
Krijg ik te horen dat ie al geweest is en ik een rekening krijg van 35 euro.
Lang verhaal kort. Hij was er voor 800 uur en heeft aangebeld op de wifi deurbel .
800 uur liep hij weg en toen heb ik net de deur open gezet.( Op camera beelden teruggekeken)
Als ik niet gebeld had zat ik nu nog te wachten.
Rekening moet betaald worden omdat ik niet thuis was.
Zou ook nog gebeld hebben maar heb geen gemist gesprek.
Als dit de manier van Ziggo is moet ik maar even informeren of ik gelijk weg kan.
Helaas overweeg ik serieus weg te gaan bij Ziggo.
Net klant maar problemen ( Wifi apparaten worden telkens van internet afgegooid) blijven aanhouden ondanks de tips en aanbevelingen alhier.
Hierdoor had Ziggo vandaag een monteur voor ingepland om te komen kijken.
Deze zou er tussen 800 en 1300 zijn.
7.38 krijg ik sms dat monteur onderweg is.
Ik blij dat ik de eerste ben en zet koffie.
800 uur zet ik mijn deur wagenwijd open ( omdat de wifi video deurbel het niet doet) en zit te wachten.
Een uur later koffie op en Ziggo gebeld waar monteur blijft.
Krijg ik te horen dat ie al geweest is en ik een rekening krijg van 35 euro.
Lang verhaal kort. Hij was er voor 800 uur en heeft aangebeld op de wifi deurbel .
800 uur liep hij weg en toen heb ik net de deur open gezet.( Op camera beelden teruggekeken)
Als ik niet gebeld had zat ik nu nog te wachten.
Rekening moet betaald worden omdat ik niet thuis was.
Zou ook nog gebeld hebben maar heb geen gemist gesprek.
Als dit de manier van Ziggo is moet ik maar even informeren of ik gelijk weg kan.