Slechte service, (maar achteraf weer goed opgelost.)

Mape

Forum Gebruiker
Berichten
49
Dames en heren,
Helaas overweeg ik serieus weg te gaan bij Ziggo.
Net klant maar problemen ( Wifi apparaten worden telkens van internet afgegooid) blijven aanhouden ondanks de tips en aanbevelingen alhier.
Hierdoor had Ziggo vandaag een monteur voor ingepland om te komen kijken.
Deze zou er tussen 800 en 1300 zijn.
7.38 krijg ik sms dat monteur onderweg is.
Ik blij dat ik de eerste ben en zet koffie.
800 uur zet ik mijn deur wagenwijd open ( omdat de wifi video deurbel het niet doet) en zit te wachten.
Een uur later koffie op en Ziggo gebeld waar monteur blijft.
Krijg ik te horen dat ie al geweest is en ik een rekening krijg van 35 euro.
Lang verhaal kort. Hij was er voor 800 uur en heeft aangebeld op de wifi deurbel .
800 uur liep hij weg en toen heb ik net de deur open gezet.( Op camera beelden teruggekeken)
Als ik niet gebeld had zat ik nu nog te wachten.
Rekening moet betaald worden omdat ik niet thuis was.
Zou ook nog gebeld hebben maar heb geen gemist gesprek.
Als dit de manier van Ziggo is moet ik maar even informeren of ik gelijk weg kan.
 
Heb een nieuwe afspraak geprobeerd te maken maar voorlopig niet mogelijk.
Even tot bezinning komen en dan beslissen.
Momenteel been ik alleen maar boos.
Dus eerst even kalmeren
 
Tja dat is wel lullig dat het zo loopt inderdaad. Maar als je zelf weet dat je wifi deurbel onbetrouwbaar is zou ik de oprit of de deur even in de gaten hebben gehouden ook voor 8:00. Hoe stom het ook is, monteurs zijn wel is vaker te vroeg. Ik had een tijdje terug een KPN monteur die kwam een vervangend adaptertje brengen en belde ruim een uur eerder of die kon langskomen. Het zou ook handiger zijn als zo'n Ziggo monteur even belt ipv SMS, zeker als de klant niet open doet.
 
Ze zeggen dat ie gebeld heeft voor de deur, maar dat is niet te zien op de camera, alleen dat ie aangebeld heeft,. En heb ook geen gemist gesprek
 
Afgelopen week stond er ook bij mij een monteur voor de deur hij gaf aan iets te komen maken. Alleen heb ik niets te repareren. Gevraagd of hij wel op het juiste adres was. Volgens hem wel. Straat en huisnummer was goed en toen kwam het. De gemeente was ook goed maar de woonplaats niet. Het lastige het betreft dezelfde weg. Zo ook stond er inmiddels alweer enige tijd geleden een monteur van Ziggo zogenaamd bij mij voor de deur. En ook ik zou niet thuis zijn. Hij had de kleur van de voor deur genoemd en de kleur van het huis. En die was wit evenals de garage. En dat laatste heb ik niet. De monteur van Ziggo had dus de verkeerde woonplaats in zijn "dom dom" ingetoetst. De helpdesk heeft toen een nieuwe afspraak gemaakt. Dit nadat ze met Google Maps had gekeken en de omschrijving had gelezen van de monteur.
 
Deze stond wel goed, maar was al weer weg op het moment dat we afgesproken hadden.
En de knuppel komt omdat ik een internet probleem heb en staat ie op een wifi deurbel te drukken maar niet even de gewone deurbel indrukken.
Zat ik met mijn pot koffie.
 
Terug
Bovenaan