gabriellebos
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Zijn in mei 2020 overgestapt naar Ziggo . Alleen maar problemen gehad . 3/4 keer een monteur langs laten komen . De ene monteur deed iets meer dan een ander maar had niet het idee dat ze echt gemotiveerd waren. Op 26 Jan 2021 zou weer een monteur komen tussen 17.00 en 22.00
Ik liet al weten tijdens het maken van de afspraak dat ik in het buitenland zou zijn en mijn man in het ziekenhuis werkt en waarschijnlijk net wel of net niet thuis zou zijn om 17.00 . Het was geen probleem de monteur zou toch niet klokslag 1700 op de stoep staan . Ik kreeg om half 5 een bericht dat de monteur onderweg was . Om iets over belde de monteur hij stond voor de deur . Ik had niet opgenomen want ik was in het buitenland . Toen belde hij weer dus ik heb opgenomen en vertelde dat wij vanaf 1700 een afspraak hadden en niet om half 5. Ik meteen mijn man een bericht gestuurd om te vragen waar hij was want de monteur was er al . Mijn man was onderweg en zou iets over 1700 er zijn . De monteur liet weten dat hij even wilde wachten maar dat hij het erg druk had omdat de avondklok er was en hij ipv 22.00 al om 20.00 klaar moest zijn . Ik liet hem een paar keer weten dat mijn man er bijna was . Hij zei dat hij nog 10 min ging wachten en dan weg zou gaan . Toen mijn man iets na 17.00 thuis was was Ziggo nergens te bekennen . Uiteindelijk is mijn man de kinderen op gaan halen . De monteur liet later weten dat hij 40 min had gewacht wat niet kon want mijn man was iets na 1700 thuis en de monteur zei al dat jij weg zou gaan . Ik heb alles zwart op wit staan . De monteur was gewoon om half 5 bij ons op de stoep ipv 1700 en hij had gewoon haast door de avondklok . Nu moeten wij de voor rij kosten betalen . Ik Ziggo gebeld om mijn verhaal te vertellen . Ik vraag nog of ze mijn verhaal wil horen , ik ruim een half uur mijn verhaal gedaan en toen zei ze maar wij geloven de monteur en de monteur zegt dat u er niet was. Ze wilde dus mijn kant van het verhaal horen en hing toen zo maar op . Ik belde weer en vertelde weer mijn verhaal en toen kreeg ik weer te horen dat de monteur gelijk krijgt maar naar mijn verhaal wordt dus niet geluisterd .
De monteur was 30 min te vroeg . Monteur zou wachten . Daarna app de monteur dat hij erg zou gaan maar mijn was er al en niemand gezien . Daarna zegt de monteur 40 min te hebben gewacht maar waar was hij dan ? Ik vroeg nog of ze kunnen kijken hoe laat de monteur op zijn volgende klus was .
Het mooie is dat de klant niet serieus wordt genomen !! Er zijn veel monteurs bij ons gekomen de ene nog slechter dan de ander en ik ben 5 min te laat en laat zelfs nog weten van uit het buitenland dat mijn man onderweg is en dan wordt er opeens kosten in rekening gebracht .
Toen kwam er weer een monteur en die zei dat de modem kapot was en ging weg . Ik vroeg nog of hij niet alles moest controleren . Ging snel kijken naar de versterkers en zei , oh die zijn niet goed . Je kan voor 100 euro versterkers kopen . Nou lekker de monteur ging weg mijn internet nog steeds slecht . De versterkers van ziggo zijn eigenlijk waardeloos volgens de monteur en voor 100 euro kan ik betere kopen . Lekker zeg ! En hij liet ook nog de oude modem achter ipv meenemen en toen moest ik zelf maar bellen naar ziggo om een retour doos aan te vragen . Wat een service !!! Hij had dat ding toch mee kunnen nemen. Service slecht ! En ze nemen de klant niet serieus of beter gezegd ze geloven de klant niet ! De monteur nemen ze in bescherming zonder om info te vragen aan de klant .
Ik liet al weten tijdens het maken van de afspraak dat ik in het buitenland zou zijn en mijn man in het ziekenhuis werkt en waarschijnlijk net wel of net niet thuis zou zijn om 17.00 . Het was geen probleem de monteur zou toch niet klokslag 1700 op de stoep staan . Ik kreeg om half 5 een bericht dat de monteur onderweg was . Om iets over belde de monteur hij stond voor de deur . Ik had niet opgenomen want ik was in het buitenland . Toen belde hij weer dus ik heb opgenomen en vertelde dat wij vanaf 1700 een afspraak hadden en niet om half 5. Ik meteen mijn man een bericht gestuurd om te vragen waar hij was want de monteur was er al . Mijn man was onderweg en zou iets over 1700 er zijn . De monteur liet weten dat hij even wilde wachten maar dat hij het erg druk had omdat de avondklok er was en hij ipv 22.00 al om 20.00 klaar moest zijn . Ik liet hem een paar keer weten dat mijn man er bijna was . Hij zei dat hij nog 10 min ging wachten en dan weg zou gaan . Toen mijn man iets na 17.00 thuis was was Ziggo nergens te bekennen . Uiteindelijk is mijn man de kinderen op gaan halen . De monteur liet later weten dat hij 40 min had gewacht wat niet kon want mijn man was iets na 1700 thuis en de monteur zei al dat jij weg zou gaan . Ik heb alles zwart op wit staan . De monteur was gewoon om half 5 bij ons op de stoep ipv 1700 en hij had gewoon haast door de avondklok . Nu moeten wij de voor rij kosten betalen . Ik Ziggo gebeld om mijn verhaal te vertellen . Ik vraag nog of ze mijn verhaal wil horen , ik ruim een half uur mijn verhaal gedaan en toen zei ze maar wij geloven de monteur en de monteur zegt dat u er niet was. Ze wilde dus mijn kant van het verhaal horen en hing toen zo maar op . Ik belde weer en vertelde weer mijn verhaal en toen kreeg ik weer te horen dat de monteur gelijk krijgt maar naar mijn verhaal wordt dus niet geluisterd .
De monteur was 30 min te vroeg . Monteur zou wachten . Daarna app de monteur dat hij erg zou gaan maar mijn was er al en niemand gezien . Daarna zegt de monteur 40 min te hebben gewacht maar waar was hij dan ? Ik vroeg nog of ze kunnen kijken hoe laat de monteur op zijn volgende klus was .
Het mooie is dat de klant niet serieus wordt genomen !! Er zijn veel monteurs bij ons gekomen de ene nog slechter dan de ander en ik ben 5 min te laat en laat zelfs nog weten van uit het buitenland dat mijn man onderweg is en dan wordt er opeens kosten in rekening gebracht .
Toen kwam er weer een monteur en die zei dat de modem kapot was en ging weg . Ik vroeg nog of hij niet alles moest controleren . Ging snel kijken naar de versterkers en zei , oh die zijn niet goed . Je kan voor 100 euro versterkers kopen . Nou lekker de monteur ging weg mijn internet nog steeds slecht . De versterkers van ziggo zijn eigenlijk waardeloos volgens de monteur en voor 100 euro kan ik betere kopen . Lekker zeg ! En hij liet ook nog de oude modem achter ipv meenemen en toen moest ik zelf maar bellen naar ziggo om een retour doos aan te vragen . Wat een service !!! Hij had dat ding toch mee kunnen nemen. Service slecht ! En ze nemen de klant niet serieus of beter gezegd ze geloven de klant niet ! De monteur nemen ze in bescherming zonder om info te vragen aan de klant .