Slechte beeldkwaliteit Ziggo go app

Cornelis62

Forum Gebruiker
Berichten
1
Ik heb sinds enkele dagen (na de laatste update?) een slechte, niet scherpe beeldkwaliteit. Hoe krijg ik het scherpe beeld terug?
Heb reset gedaan en Ziggo app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar beeldkwaliteit blijft wazig.
Herkent iemand dit en wat kan ik er aan doen?
 
ik heb hetzelfde probleem, snelheidstest is ok meer dan 200Mbit/s, andere programma's waar ik ook op stream hebben de goede kwaliteit.
 
Ik heb sinds enkele dagen (na de laatste update?) een slechte, niet scherpe beeldkwaliteit. Hoe krijg ik het scherpe beeld terug?
Heb reset gedaan en ziggo app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar beeldkwaliteit blijft wazig.
Herkent iemand dit en wat kan ik er aan doen?
Wifi of bedraad? App gedwongen sluiten,cache legen zou ik zeggen. Probeer eens..
 
Mijn ervaring is dat als je de app open houdt maar geen iets anders doet, dang raakt hij soms in de war en heb je altijd een lage bit snelheid. App helemaal stoppen helpt dan wel.
 
Mijn ervaring is dat als je de app open houdt maar geen iets anders doet, dang raakt hij soms in de war en heb je altijd een lage bit snelheid. App helemaal stoppen helpt dan wel.
Klopt heb je bij meerdere apps.. even sluiten en cache legen lost het probleem vaak op.

Als je een smart tv hebt kan je dat vaak in een keer regelen d.m.v een tv manager. Die sluit alle processen die op de achtergrond lopen,wist geheugen enz.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan