De situatie;
In mijn huis een 3 kamer appartement.
is ongeveer 2 geleden na een kortsluiting, via Ziggo een nieuw modem verkregen de zogenoemde connectbox.
Deze aangesloten met er achter de router eminent 4450 (54mbps) die er voorheen ook stond al tijden stond.
Later nog in de woonkamer een netwerkswitch geplaatst omdat op die plaats verschillende apparatuur stond die net lekker werkte met WiFi en zo bedraad aan gesloten.
De plek waar de router staat staan 2 pc bedraad aangesloten met 1 netwerkkabel vanaf het modem naar de router en kan ik geen tweede netwerk kabel meer naar toe krijgen.
Ongeveer een half jaar geleden de connectbox in de bridgestand laten zetten.
De reden daarvan kan ik mijzelf niet meer herinneren.
Probleem;
Tijdens werkzaamheden van mijn vrouw, Telefonisch vergaderen valt regelmatig de verbinding weg.
Wij zij er achter dat dit aan de Wifi te wijten valt.
De vraag;
Nu zijn wij leken wat dat betreft en vandaar de vraag of het volgende verbetering in de wifi verbinding zou kunnen geven.
Oplossing;
De eminnent router er tussen uit halen. De witte connectbox door ziggo weer uit de bridge modus laten halen.
En alle apparatuur opnieuw instellen via de gegevens die geleverd zijn bij de connectbox
In mijn huis een 3 kamer appartement.
is ongeveer 2 geleden na een kortsluiting, via Ziggo een nieuw modem verkregen de zogenoemde connectbox.
Deze aangesloten met er achter de router eminent 4450 (54mbps) die er voorheen ook stond al tijden stond.
Later nog in de woonkamer een netwerkswitch geplaatst omdat op die plaats verschillende apparatuur stond die net lekker werkte met WiFi en zo bedraad aan gesloten.
De plek waar de router staat staan 2 pc bedraad aangesloten met 1 netwerkkabel vanaf het modem naar de router en kan ik geen tweede netwerk kabel meer naar toe krijgen.
Ongeveer een half jaar geleden de connectbox in de bridgestand laten zetten.
De reden daarvan kan ik mijzelf niet meer herinneren.
Probleem;
Tijdens werkzaamheden van mijn vrouw, Telefonisch vergaderen valt regelmatig de verbinding weg.
Wij zij er achter dat dit aan de Wifi te wijten valt.
De vraag;
Nu zijn wij leken wat dat betreft en vandaar de vraag of het volgende verbetering in de wifi verbinding zou kunnen geven.
Oplossing;
De eminnent router er tussen uit halen. De witte connectbox door ziggo weer uit de bridge modus laten halen.
En alle apparatuur opnieuw instellen via de gegevens die geleverd zijn bij de connectbox