• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

SIM Multikabel


Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
Vandaag mijn SIM van Multikabel gekregen..

Natuurlijk mijn hacktools meteen uit de kast gehaalt..

Sim lijkt zich te willen aanmelden via het O2 netwerk..

KI lijkt te zijn geencodeerd in COMPv3 128, deze sim is dus niet bruikbaar in dual sim adapters of elke andere STK uitgeruste SIM oplossing!!

Verder leuk speelgoed, zal mijn SIM scanne eens een nachtje laten zweten op de gebruikte codes.. Kijken of er wat soeps uit komt..
 
Topicstarter
Topicstarter
Thomas

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
Zo, net een beetje lopen neuzen op de site van mobiel.multikabel.nl.

Valt me wel een beetje op dat de termen Multikabel en Aspire een beetje doorelkaar heen gebruikt worden.

Als u per post een activatiecode voor het activeren van uw ASPIDER® Mobile simkaart heeft ontvangen kunt u deze hieronder invullen en verzenden.
Met daarnaast de klantenservice nummer van Aspire.. terwijl op de homepage het nummer van MK staat..

Klanten Service
0900 - Multikabel
(0900 - 6858452)(€ 0,01 p.m.)
F : 0348 - 50 11 03
 
Topicstarter
Topicstarter
Thomas

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
IMSI (International Mobile Subscriber Identifier) is 204 -12 mochten mensen zich dit afvragen..
Dit is de ID van Telfort Holding NL TELFORT 204 12 op BAND 18

Integrated Circuit Card ID van de SIM heb ik ondertussen ook kunnen aflezen..

EDIT, en heb nu bepert toegang tot SIM Service Table..
 
Topicstarter
Topicstarter
Thomas

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
Hmm, SMS centrale is 0626000230 De telford centrale dus..

De voice mail is een DUITS nummer :!: :?: :!:

+491712523311 !!! Dat is het voicemail nummer van T-Mobile Duitsland.. Vaag moet dit nog ff checken of dat juist is, heeft OOOIt een t-mobile sim in gezet..
 

Adejong

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
280
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Thomas zei:
Hmm, SMS centrale is 0626000230 De telford centrale dus..

De voice mail is een DUITS nummer :!: :?: :!:

+491712523311 !!! Dat is het voicemail nummer van T-Mobile Duitsland.. Vaag moet dit nog ff checken of dat juist is, heeft OOOIt een t-mobile sim in gezet..
Denk dat dit dan inderdaad in je toestel staat. Want op de multikabel website is te vinden:


Voicemail afluisteren
Vanaf uw eigen mobiele telefoon: 1233
Vanaf iedere andere telefoon: 0649001233
Vanuit het buitenland: +31649001233
 
Topicstarter
Topicstarter
Thomas

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
Ik moet zeggen dat het activeren nu niet echt vlottjes gaat..

Gister morgen gedaan, stond dat het 15 minuten zou duren.. Huidige status: Activatie aangevraagd.. Ik kan dus nog niet bellen met mijn mobiel :cry:

Nouja, we wachten even af..
 
Topicstarter
Topicstarter
Thomas

Thomas

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Berichten
671
Vanmorgen deed hij het, ik denk dus dat er iemand op oke moet klikken daar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.