Signaal seconden weg, geen melding

Robert Wagelmans

Forum Gebruiker
Berichten
6
Hallo,
Al een hele tijd komt het voor dat wanneer ik tv kijk of één van de apps gebruik, dat het signaal een paar seconden weg is. Komt ook zelf weer terug, maar krijg geen fourmelding.
Ik heb alle kabels al vetvangen of verwisseld.
Als ik een dvd kijk dus de next niet gebruik, dan gebeurt het niet.
 
Heb je je Next al eens naar de fabrieksinstellingen gereset?

En welke software versie heb je in gebruik?
 
Het kan in de HDMI - TV verbinding zitten.
Ook al eens een ander HDMI kabel geprobert?
Op een andere HDMI ingang van de TV aangesloten?
 
Of even een paar update's afwachten. En anders @Webcare Ziggo benaderen.

Heb je ook al eens geprobeerd zonder de next te kijken? Oftewel analoog of als dit al is omgezet het digitale signaal rechtstreeks vanaf je aop? Meer om dingen uit te sluiten. Dan stapsgewijs er weer opbouwen.
 
Probeer eens een vaste resolutie in te stellen in plaats van 'automatisch', in het instellingen menu van de Next. Bijvoorbeeld 1080P?
En controleer of er nog firmware updates zijn voor jouw TV model, wie weet helpt dat.
 
Terug
Bovenaan