Samsung TV

Ik kan mijn opmerking over Expert helaas niet ondersteunen, kan de lijst niet terug vinden, hoe langer ik er over na denk des te meer ik aan mijzelf ga twijfelen :-\
Met de toezegging van Samsung moet het haast wel goed komen.
 
Het siert je @Gooffy , wat ik al zei, zo.n groot bedrijf als Expert zal echt geen rotzooi verkopen.
 
Heb er geen problemen mee om een fout toe te geven, heb inmiddels toch de lijst gevonden en je heb gelijk @Franz Expert staat er niet tussen.

Uit het Samsung Forum:
Uitkijken bij de onderste 2 leveranciers i.v.m. 'grijze import'. Hierbij de volledige lijst waar je beter niet kunt zijn:

Foka (Kamera Express), TVreus, bol.com→partner: Deli Lifestyle, bol.com→partner: Electro Deals B.V.=TVreus, otto.nl, bol.com→partner: EL-Vidas, plasmavisie.nl, KiyOh, blokker.nl, bol.com→partner: TV-Plaza, Buymi, bol.com→partner: TV-Online, bol.com→partner: EL-Living, Electronic Partners, buybestshop.eu.
 
Heb er inmiddels wel vertrouwen in, is volgens berichten prima toestel. Ga van EK voetbal genieten. Jammer van levertijd, nog even geduld hebben. Wordt als alles goed gaat begin juni geleverd.
 
Heb toestel inmiddels 2 weken en ben onder indruk van beeld kwaliteit. Echter krijg bij aanzetten soms melding dat toestel niet compatible is met ci+ module. Moet contact opnemen met aanbieder. Werkt na melding wel gewoon goed. zal is bij expert informeren.
 
Had je die ci+ module eerst in een andere TV in gebruik? Je moet dan wel alle stappen opnieuw doorlopen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/televisie-opnieuw-instellen#/
Oude module was 7 jaar oud, heb een nieuwe gehaald bij expert. Als het probleem blijft kan ik hem terugbrengen en nemen ze contact op met samsung. Heb tv terug gezet naar fabrieksinstellingen en heel installatie opnieuw gedaan. Even afwachten of het nu wegblijft.
 
Terug
Bovenaan