• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Safe online bij diefstal niet te gebruiken


T.Ham

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2013
Berichten
2
Bij Safe online kun je via het ikoontje op bv. je mobiel inloggen en dan zie je al je andere apparaten welke verbonden zijn met jouw Safe Online abonnement en zodoende kun je traceren waar jouw gestolen mobiel op dat moment is (met de ""Finder"")en kun je je gegevens op jouw gestolen mobiel op afstand ook blokkeren. Maar als ik bv. op vakantie ben in het buitenland en mijn mobiel wordt daar gestolen dan kan ik dus niet via datzelfde ikoontje mijn mobiel zoeken want die is gestolen. Dus lijkt het mij logisch dat je dan via je Ziggo account dezelfde handelingen kunt doen. Echter, ik heb Ziggo gebeld en die weten niet hoe je dat moet doen omdat in je eigen Ziggo account die mogelijkheid er niet is. Weet iemand een oplossing behalve 2 mobiels meenemen op vakantie want dat is natuurlijk absurd.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
4.929
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je zou verwachten dat je ook kon inloggen op website, omdat soort handelingen te kunnen doen..
Of op pc software zetten
20191203_144758.jpg
 
Laatst bewerkt: