• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Rtl 8 en net 5 valt weg


Topicstarter
Topicstarter
B

bvd84

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2020
Berichten
11
Op de werkbon staat
“Instant on + instant always on uitgezet”
Logischerwijs start hierdoor de tv telkens helemaal opnieuw op en dus niet meer vlugger uit slaapstand maar heb ik geen probleem mee. Ik las op een ander forum dat het zappen trager zou gaan, maar dat merk ik niet echt.
Alternatief was rtl8 via Ziggo op 934 in lagere kwaliteit kijken, optie voor moederbord te wisselen of een externe signaalverzwakker te plaatsen. Voorlopig lijkt het probleem te zijn verholpen. Iedereen in ieder geval hartelijk bedankt voor het aandragen van diverse oplossingen en hoop dat dit topic iemand anders kan helpen bij dit probleem
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.784
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Leg uit in plaats van alleen maar te roepen dit heeft er niks mee te maken, want het schijnt wel te helpen.

Kun je dat zelf niet bedenken of anders googlen.? Door een energie stand van de TV te veranderen wordt het signaal toch niet ineens met 4 dB gedempt.
 
Topicstarter
Topicstarter
B

bvd84

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2020
Berichten
11
“Disable Instant ON in service menu.
It is a software error when tuner is not always properly set after wake-up”
 

Vergelijkbare onderwerpen