Retourneren oude hardware problematisch

Misschien aan @Webcare Ziggo vragen?

Wederzijds vertrouwen toch?
Moet je als klant dan echt alle mogelijke bewijsstukken bewaren?
Je moet toch ook op het proces achter het terugsturen kunnen vertrouwen?
 
Ik denk dat je ze een redelijk termijn moet bewaren en zeker niet jaren.
Uit het voorbeeld in dit topic blijkt dat Ziggo er vanuit gaat dat hun "proces" onfeilbaar is. Je kan betaling keren door bewijsstuk van zending te overleggen, zonet dan is het betalen.
 
[...]Uit het voorbeeld in dit topic blijkt dat Ziggo er vanuit gaat dat hun "proces" onfeilbaar is. [...]
Ziggo waant zich wel vaker "onfeilbaar", bijvoorbeeld bij een storing. Behoorlijk irritant.
 
Laatst bewerkt:
… Voor zover ik terug heb kunnen vinden houden de postnl afgiftepunten geen archief bij. Dus advies is om het bewijs echt goed te bewaren.…

… Ik heb namelijk een mediabox XL en extra mediabox tegelijk ingeleverd.
Het afgiftepunt houdt geen archief bij, maar bij elk pakje wordt de barcode ingescand en de postcode plus huisnummer ingevoerd. Het afgiftepunt heeft hier geen toegang toe, maar postnl zelf moet in de database wel alle pakjes kunnen vinden die die dag vanuit die locatie naar ziggo gestuurd zijn.
Het zal meer zijn dat ze er niet aan willen beginnen zonder afgiftebewijs dan dat ze het niet kunnen.

En wie heeft die barcode gegenereerd? Zat hij al op de retourstikker van Ziggo? Dan kan ziggo die barcode ook invoeren en zien dat de code in het systeem van postnl zit.

En als het afgiftepunt die barcode gegenereerd heeft, zal hij waarschijnlijk één nummertje verschillen van dat andere pakket. (maar dat nummer heb je natuurlijk ook niet)
 
Het is toch echt je eigen fout als je geen verzend bewijs kan overleggen....ik had zelf ook graag de XL als extra box gehouden vanwege inhoud op harde schijf. (Ja Ziggo, ik heb het echt opgestuurd).
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je even het topic helemaal doorlezen en dan zul je zien dat je zeker niet de enige bent die dat denkt.
 
Het is toch echt je eigen fout als je geen verzend bewijs kan overleggen....ik had zelf ook graag de XL als extra box gehouden vanwege inhoud op harde schijf. (Ja Ziggo, ik heb het echt opgestuurd).
Dat het mijn eigen fout is heb ik al ruiterlijk toegegeven. Was vooral op zoek naar een antwoord op de vraag of het nog mogelijk is om het afleverbewijs te bemachtigen. Dat is in dit topic ook al ruim beantwoord. Wat misschien nog wel interessant is, is de ervaringen met het retour sturen en of dat goed gaat. Vooral nu de mediabox XL ingeruild wordt voor een next box en het feit dat de extra mediabox dan ook ingeleverd moet worden.
 
Dat is dan toch het probleem van Ziggo of het goed gaat of niet. Zolang jij je bewijsje maar hebt dat je het hebt geretourneerd.
 
Misschien aan @Webcare Ziggo vragen?

Wederzijds vertrouwen toch?..................Ha ha
Moet je als klant dan echt alle mogelijke bewijsstukken bewaren?................Ja natuurlijk.
Je moet toch ook op het proces achter het terugsturen kunnen vertrouwen?..................nee zeker niet, en vooral niet bij PostNL.
PostNL bezorgers zetten rustig een pakje bij je voordeur zonder aan te bellen, omdat het anders te lang duurt, en ze krijgen maar 1,40 euro per pakje. al meerdere keren mee gemaakt.
Dus als je een bewijs hebt dat jij het hebt verstuurt kunnen ze van Postnl hun schade claimen.
Als je alles zonder bewijs terug zou kunnen sturen, heb je in feite alles gratis.
 
PostNL dumpt bij Ziggo een vrachtwagen vol pakketjes voor de magazijndeur?
En daarbij, Ziggo heeft ongetwijfeld een deal met PostNL en betalen echt niet per pakje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan