Retourneren oude hardware problematisch

Versturen is dan ook een vak op zich. Bij het uitpakken kan ook wel eens iet mis gaan. Verpakking en inhoud wordt al snel gescheiden. Zorg er dus ook voor dat er in de inhoud een goede afzender terug te vinden is.

Nog beter is het om in de begeleidende brief ook nog eens de inhoud op te sommen. Als de brief met afzender gescheiden raakt van de goederen, dan weet men nog steeds wat er precies terug gestuurd is en van wie het was.
 
Ligt eraan welke browser je gebruikt. In safari is de site anders dan in Chrome.
Er staat een klein oranje bolletje naast van mij
Zodra je daarop klik kun je bewerken
Klik op een zending en dan krijg je de optie om te verplaatsen.
 
Nou opgelost. Ik weet nu dat ik gewoon moet gaan betalen. Eigen schuld dikke bult :-) Maar wat mij betreft kan dit topic gesloten worden
 
En bij het verzendpunt langsgaan om te vragen of zij nog wat kunnen achterhalen. Ik weet niet of je de module gelijktijdig hebt verstuurd met de box. Misschien kunnen ze qua tijdstip zien dat je de box wel hebt verstuurd.
 
Kijk ook of ze een camera hebben als dit niet te lang geleden is hebben ze mogelijk camerabeelden. Bijv. aan de gevel. Binnen alleen als deze op de ingang staat gericht.
 
bedankt voor de reacties en tips. Voor zover ik terug heb kunnen vinden houden de postnl afgiftepunten geen archief bij. Dus advies is om het bewijs echt goed te bewaren. Ik vind het overigens wel een slechte zaak dat zowel een CI+ module en een mediabox XL niet aangekomen zou zijn. Ik heb namelijk een mediabox XL en extra mediabox tegelijk ingeleverd. De extra mediabox is wel ontvangen maar de mediabox XL niet. Ik had overigens ook 2 CI+ modules besteld. Ook tegelijkertijd ingeleverd en ook daarvan is er maar 1 aangekomen. Of PostNL doet zijn werk niet goed of het gaat bij de ontvangst en registeratieafdeling bij Ziggo niet helemaal goed. Maar ja hoe dan ook trek je als klant aan het kortste eind als je geen bewijs van inlevering kan overleggen.
 
Terug
Bovenaan