LordChaotic
Forum Gebruiker
- Berichten
- 168
Onlangs ben ik overgestapt van de mediabox XL en extra mediabox xl naar de mediabox next en CI+ module. Vervolgens heb ik de CI+ module geretourneerd omdat mijn tv niet geschikt is. ik heb vervolgens netjes met de opgestuurde retourdozen de hardware retour gestuur. Dan begint het gedonder. Krijg je dreigmailtjes van Ziggo dat de apparatuur nog niet retour gestuurd is en als je dat niet alsnog doet je even een bedrag mag gaan aftikken. Vervolgens contact opgenomen met Ziggo dat ik de apparatuur al retour gestuurd is en niet snap waarom ik de mailtjes krijg. Wordt er vervolgens aangegeven of ik dan maar even de bewijzen van het postnl punt alwaar ik de apparatuur heb ingeleverd wil inscannen en middels een contactformulier dit kenbaar wil maken. Dan zou alles weer in orde zijn. Nu heb ik van de CI+ module dit bewijs bewaard maar niet van de mediabox XL en extra mediabox. Bij UPC heb ik dit probleem nooit gehad maar Ziggo heeft lijkt wel een nieuw verdienmodel gevonden. Want nu word ik gedwongen om allerlei bewijzen aan te leveren etc. Ik vraag me af of er mensen binnen dit forum ook met dit probleem te maken hebben of hebben gehad en hoe zij dit opgelost hebben terwijl ze geen bewijs meer hadden van het inleveren en opsturen van de apparatuur. Ik hoor het graag....