• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Replay TV werkt niet


Idees2

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2019
Berichten
2
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb al meerdere klachten bij Ziggo geuit over het niet werken van Ziggo Replay. Nu heb ik zelfs een witte kabel door mijn huis lopen, maar nog steeds werkt het niet. Na een paar minuten begint het bufferen en daarna valt de uitzending weg en mag ik weer van vooraf aan gaan kijken... Heeft iemand een oplossing?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.101
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Is je internetsnelheid goed en stabiel?
Gebeurt het bij alle programma's / zenders via Replay?

PS
In jouw profiel staat niet welke modem en mediabox je hebt en dat is soms makkelijk bij het geven van een goed antwoord.
 
Topicstarter
Topicstarter
I

Idees2

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2019
Berichten
2
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb vorig jaar een nieuw modem van Ziggo geïnstalleerd. Ik heb geen mediabox. Bij Netflix en Npostart kijk ik probleemloos. Ik heb van Ziggo een kabel gekregen van modem naar laptop, maar nog steeds kan ik niets bekijken zonder steeds uitvallen.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
867
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dus je kijkt ziggo go tv via de browser op de laptop dus via ZiggoGoTV of via de app?
Die kabel die je noemt is de UTP kabel neem ik aan? En gebruikt de laptop ook die verbinding of staat die toevallig nog op WiFi en komen de problemen door een onstabiele verbinding?