Replay TV probleem

Heb je een voorbeeld? Welk programma hoe laat

Eigenlijk van alles.
Replay geen ondertiteling.
Live uitzending wel ondertiteling.
Opnames van Nederlandse programma’s op bijvoorbeeld NPO1 zijn ook zonder ondertiteling.
Via de Mediabox Next. En via Ziggo Go app op mijn iPad hetzelfde probleem.
Waarom dit zo belangrijk is voor mij, omdat ik licht slechthorend ben.

NPO1 23:00 Jinek 5 augustus
Ik kijk rechtstreeks naar Jinek, ik zie ondertiteling, zet het even 10 minuten op pauze, ondertiteling weg.
Ik kies voor Jinek Replay, geen ondertiteling.

NPO2 20:25 De slimste mens 5 augustus via Replay
Geen ondertiteling

NPO3 19:55 Broodje gezond 5 augustus via Replay
Geen ondertiteling

RTL4 19:30 RTL Nieuws 5 augustus via Replay
Geen ondertiteling

Programma’s van gisteren en eergisteren allen via Replay geen ondertiteling.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanochtend Ziggo gebeld ivm het probleem van de ondertiteling. Ook ik heb bij diverse zenders geen ondertiteling bij Replay en bij het terugkijken van een opgenomen programma. Overigens niet alleen bij Nederlandse zenders, maar ook bij History en Science. Ondertiteling op de Next box staat gewoon ingesteld op resp. Nederlands en Ondertiteling voor doven en slechthorenden. Antwoord van Ziggo was dat het probleem bekend is en dat het uiterlijk 27 augustus opgelost zou moeten zijn. Meer kan ik er niet van maken.
 
Overigens niet alleen bij Nederlandse zenders, maar ook bij History en Science.
History is altijd al (tijdens de test) een issue geweest... is niet veranderd. Discovery Science is sinds deze week een issue. Zag het gisteravond bij een opname.
 
@dunster dit is een bekend issue. Ondertiteling bij Replay TV is een regelrecht drama. Ziggo heeft dit toegegeven en ze gaan het hele systeem opnieuw ontwikkelen want er zitten teveel fouten in het huidige systeem. Dit zal dus echter wel maanden gaan duren voordat deze bug gefixt is.
 
Ik heb ook met Ziggo gebeld om 17:00 uur, helpdesk medewerker zat te zoeken op de community van Ziggo en vertelde mij dat het probleem bij meerdere personen ook speelt. Ik vertelde hem dat er berichten waren van 2 maanden terug hierover.
Ik heb hem gevraagd of er niet een echte storing gemeld kan worden, zodat we allen op de website kunnen zien hoe het er voor staat.
Alleen Live TV geeft bij mij ondertiteling, Replay TV en opnames hebben geen ondertiteling.
Ieder geval zou het zomaar nog lange tijd kunnen duren.

Voor mij is ondertiteling bijna een must vanwege mijn lichte slechthorendheid, als ik lees waar het over gaat, versta ik het ook meteen, zonder ondertiteling mis ik teveel, waardoor het programma voor mij niets meer doet.
Nu kan ik het Journaal, Jinek en diverse andere NPO programma’s bekijken via NPO Start op mijn Apple TV, deze heeft goede ondertiteling.
Nederlandse programma’s neem ik dan maar op met mijn Humax, die ik gelukkig nog heb.

Voor wat betreft beeld en reactie snelheid van de Mediabox Next, ben ik uiterst tevreden.
Mijn vorige Mediabox was de XL Horizon en super traag.

En nu afwachten maar.
Ik ben nog wel van plan een extra post op de Ziggo community te zetten vanavond, om nogmaals vriendelijk maar dringend te verzoeken naar een oplossing.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan