• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Replay TV probleem


Topicstarter
Topicstarter
dunster

dunster

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
104
Gisteren de helpdesk van Ziggo gebeld.
Wat ik nog kan proberen is een andere coax kabel aansluiten.
Vanavond probeer ik ieder geval via hiervoor beschreven methode om echt de software er opnieuw op te zetten.

Ieder geval besloten om de nieuwe Mediabox Next te nemen, deze komt volgende week. Deze kost 0,50 per maand extra plus eenmalige installatiekosten.
De Mediabox XL is altijd gloeiend heet en is heel traag de eerste minuut nadat deze is aangezet.

Replay TV werkt nog steeds niet, zwart beeld met af en toe een stilstaand beeld, terwijl ik wel geluid hoor.
Echt heel vreemd en dat plotseling sinds afgelopen dinsdag.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.090
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij heb ik nu de versterker ertussen uit.
En die activatie kosten (Installatie is gratis namelijk) heb je zo terug verdient De Mediabox XL verbruikt 58 watt en de Next maximaal 11, 4 watt.
Zo ook als het kan als je er 1 versterker tussen hebt hiervoor ook geen stroomkaarten meer.

Als je zeker wilt zijn van een goede installatie laat dit dan door Ziggo gratis uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Activatiekosten... heel Nederland opzadelen met een gedrocht van een apparaat (vergeleken met de Next) en dan de vervanger extra laten bekostigen door de klant. Het is net de Nederlandse staat.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als bestaande klant betaal je toch nooit activatiekosten als je veranderd van decoder/pakket?
(zeker niet als je een duurder pakket neemt)
 

robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
6.499
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Maar bij de Next wel.
Welkom in de wondere wereld die Ziggo heet. :>
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb geen stuiver betaald toen ik van de Horizon naar de Next ging....
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
680
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Die activatiekosten zijn denk ik pas ingevoerd sinds de Next via de Ziggo site/Mijn Ziggo te bestellen is.
Wanneer ik nu zou upgraden zou ik die activatiekosten ook moeten betalen zie ik zojuist in "Mijn Ziggo".

Nieuwe abonnee's betalen het niet dacht ik.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.453
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ach, het geld voor al die updates moet toch ergens vandaan komen ;)
(je hebt gelijk @Dynabite , net ff ingelogd op account van ouders, en ook een looptijd weer van 12 maanden, ipv maandelijks opzegbaar)
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
dunster

dunster

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
104
Ieder geval vandaag de Mediabox Next binnen gekregen.
Replay TV doet het hier wel, maar geen ondertiteling bij Replay.
Wel ondertiteling bij Live televisie.
Tja, kan te maken hebben met de storing (zie vorig bericht).