Replay Horizonbox

Ik heb alle stappen doornomen. Connectors gecontroleerd beiden 2 minuten losgehaald. De box staat in de gateway. Blijf de foutcode houden en zal morgen bellen voor een monteur. Ik mis ook zenders. Tv beeld is haarscherp.
 
Wat gebeurt er als je de kabel direct op het AOP aansluit, dus zonder de splitter ertussen?
 
Ik weet niet wat je met splitter bedoelt.
Het zal wel aan de coax moeten liggen, het heeft jaren probleemloos gewerkt. Nu een nieuwe kabel, Ziggo goedgekeurd maar sindsdien problemen.
 
Hij bedoelt ongetwijfeld die opdruksplitter van post #10

Splitter er even af en coax direct op AOP om even te testen (je bent wel even je internet kwijt).
Werkt het dan wel dan ligt het aan die splitter.

Je moet wel beseffen dat wanneer je een monteur laat komen en het ligt gewoon aan je coaxkabel, er een grote kans is dat je dit zelf moet betalen. Je zou de boel ook weer even terug kunnen plaaten om te checken of het met die oude coaxkabel dan weer wel werkt. Zo ja, dan is die nieuwe coaxkabel niet goed of het signaal iets te zwak door de langere kabel.
 
Ik kan het morgen wel proberen.
Ik heb geen idee of ik moet betalen, ik doe van alles maar het werkt niet. Dan is het toch vrij logisch dat er iemand komt? Een monteur kan vrij snel inschatten of de coax wel of niet het probleem is.
 
sketch-1589158072640.png


Dat is je splitter. Zoals ik al eerder aangaf moet je ook even dit proberen:

 
Ik wilde dat net doen, heb er wat aan gemorreld.
En nu werkt het weer. Denk dat iderdaad dat het daarmee te maken heeft. Het is zit ook niet allemaal vast. Het wandplaatje hangt los en daardoor hangt de splitter ook niet stabiel.
 
Terug
Bovenaan