Replay Horizonbox

Het is zoals de monteur het destijds heeft aangesloten. Vanuit dit punt gaat de kabel onder de vloer door naar de box.
 
Dan moet 6 meter goed te doen zijn. Aansluiting lijkt wel gammel. Je kunt proberen het witte kapje van de splitter er af te wippen, die zorgt soms voor een mindere aansluiting.
 
Staat je " thuis netwerk modus" in gateway? Zo ja. Dat is juist. Zo nee..dan dit aanpassen..herstarten en nogmals probieren.
 
Het is zoals de monteur het destijds heeft aangesloten. Vanuit dit punt gaat de kabel onder de vloer door naar de box.
Wat is destijds, zet hem eens op andere plek terug, doet hij het dan wel goed, is er dan toch probleem op andere plek, misschien spitter die niet juiste frequentie doorlaat
 
splitter lijkt me goed, is toch die bij het Ziggo pakket zat?
6 meter is geen probleem.
wie heeft de connectoren op de kabel gemonteerd?
 
Zoals ik al elders heb aangegeven kan het witte kapje op de splitter net in de weg zitten voor een perfecte aansluiting. Dit heeft Ziggo zelf toegegeven. Ik zou dus altijd als eerste willen uitsluiten of dit het probleem kan verhelpen aangezien dit het simpelste is op te lossen.
 
Zal ik doen als ik thuis ben. Heb nu een late dienst.
Ik laat het zeker even weten.
 
Staat je " thuis netwerk modus" in gateway? Zo ja. Dat is juist. Zo nee..dan dit aanpassen..herstarten en nogmals probieren.
Het modem staat in de Gateway, heeft ziggo geactiveerd ivm de extender.
 
Je horizon ...moet in gateway modus staan.
Fupc of fziggo gebied woon je?

Emmen is fziggo...
 
Hoe controleer je dat?
Maar ik heb niets veranderd alleen verplaatst.
 
Terug
Bovenaan