Reclame over gigabit netwerk terwijl ik al 5 jaar geen lid meer ben

Flipsen

Forum Gebruiker
Berichten
2
Geacht forum,

In 2016 mijn Ziggo abonnement opgezegd. Sinds een paar maanden ontvang ik reclame van ziggo over het gigabit netwerk.

Ik heb deze al een paar keer teruggestuurd ovm "geadresseerde verhuisd"
Niks...

Ze blijven sturen. Gisteren ook weer een flyer over gigabit.

Het gaat mij niet om de flyer, maar om het feit dat als ik mij ergens opzeg, ik dus ook daadwerkelijk weg ben bij een bedrijf. Personalia en al.

Wie kan mij aan een e-mailadres van ziggo helpen, of heeft een mooie tip?

Bedankt,

Ton
 
Ze willen je natuurlijk weer terug zien te krijgen
 
Die reclame is vermoedelijk gewoon een algemene reclame mailing die iedereen ontvangt, ook bv KPN klanten.
Ik zit hier bij KPN, en ontvang ook regelmatig reclame van Ziggo per post.
 
Het zal wel geadresseerde post op naam zijn, maar dat mag Ziggo gewoon doen. Ze mogen je zelfs bellen wanneer je ooit klant geweest bent.
 
of je logt in in mijn ziggo
ga naar gegevens en daar kan je het aanpassen..
dan zie je dit , en ik ben ook weg bij ziggo dus ja het kan..
Schermafdruk 2021-11-14 21.45.13.png
 
Vul het formulier in op https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/recht-van-verzet. Dit geldt ook voor als je geen Ziggo-klant bent.

Recht van verzet​

Door gebruik te maken van je zogenoemde recht van verzet geef je aan dat je niet wilt dat Ziggo je benadert voor commerciële doeleinden. Ze zullen dan geen contact meer met je opnemen, telefonisch, per sms, post óf e-mail, met bijvoorbeeld aanbiedingen en speciale (kortings)acties. Ziggo houdt, als je gebruikmaakt van het recht van verzet, je gegevens wel in het bestand voor de normale communicatie tussen jou als abonnee en Ziggo als leverancier.

Lees ook https://www.ziggo.nl/privacy.
 
Terug
Bovenaan