Programma's niet opgenomen Ziggo Next

corrieineke

Forum Gebruiker
Berichten
71
Ik heb nu al meerdere malen bij mijn opnames een uitroepteken bij een opgenomen programma staan,
met de melding programma niet opgenomen.
Het enige wat ik dan kan doen is het programma wissen.
Zie foto gisteravond.
Ook heeft hij gisteravond een programma zonder melding helemaal niet opgenomen.
Meer mensen dit probleem??
 

Bijlagen

  • IMG_20190509_153951.jpg
    IMG_20190509_153951.jpg
    237,3 KB · Weergaven: 352
  • IMG_20190509_154049.jpg
    IMG_20190509_154049.jpg
    224,1 KB · Weergaven: 348
Ik gebruik als tester de opnames op de Next al heel lang en behoorlijk vaak (circa 10 per week). Ik heb dit probleem vaker gezien maar de laatste maanden ging dit altijd goed tot vorige week. Toen was het ook bij twee opnames misgegaan.
 
In bewaard zag ik dat een aantal programma's, die ik heb willen opnemen, niet opgenomen waren. Bij replay 2 dagen eerder gekeken, bleek dat die programma's daar ook niet opgenomen waren. Het lijkt mij dat de programma's dus niet in de replay (in de cloud) worden opgenomen en niemand ze kan bekijken. Ik dacht eerst dat het alleen bij mij verkeerd ging, maar dat is dus niet zo. Of ..........???
 
Ik had dit probleem sowieso met Sportlab Sedoc van 30 april. Ik heb die aflvering toen alsnog bekeken via replay maar weet niet zeker of dat de replay was van de oospronkelijke uitzending of de replay van een herhaling. Ik kan dit nu ook niet meer controleren.
 
Is er soms een beperking in het aantal tegelijk op te nemen programma's? Ik had gister ook een programma wat niet opgenomen (uitroepteken) was dat tegelijk met 2 andere programma's opgenomen was, die waren overigens wel opgenomen.
 
Met sedoc had ik ook dat aflevering van 30 april niet opgenomen was.

Woensdag mr Visser doet uitspraak opgenomen. Vanmorgen zie ik het nog in de lijst staan, maar nu ik het wil starten is het verdwenen.
Helaas is het van de commerciëlen, dus replay werkt alleen met verplicht reclame kijken.
Ik verbaas me er over dat dit tijdens de testperiode ook al zo was en na de launch dus nog steeds niet opgelost.
 
Terug
Bovenaan