• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Problemen met terugkrijgen korting


Frank Wempe

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2021
Berichten
1
We hebben sinds 2007 een zakelijk aansluiting op een chaletpark.
Van de eigenaar krijgen we standaard tv doorgegeven en betalen in 2021 daar 136 euro voor.
Daarnaast hebben we een uitgebreid TV pakket, snel internet en Ziggo telefoon.
Ziggo heeft aan begin van het park voor alle chalets een aparte aansluiting.
In 2010 bleek ik geen korting op mijn factuur voor de toen € 80,- ziggo tv . Na vele telefoontjes met ziggo zakelijk heb ik over de jaren 2007 t/m 2010 alles terug gekregen. Dit is goed gegaan tot UPC dit overnam en werd er weer geen inhouding gedaan. Elke jaar wel een keer gebeld maar niemand snapte het bij Ziggo. Vorig wilde ik mijn zakelijke abonnementen van ziggo opzetten naar prive. Volgens Ziggo was ik zakelijke goedkoper uit. Nu nog twee abonnementen Ziggo met drie maanden 50% korting. Maar van ons appartement is net zo hoog als op het chaletpark. Ik heb een mail gestuurd naar klantenservice zakelijk van Ziggo om 5 jaar te veel betaalde terug te betalen. Dat is niet goed volgens het callcentra moet naar ***@vodafone.ziggo.com . Mail komt niet aan. Gebeld nee het moet naar ***@ziggo.nl Niet goed komt terug. Bel maar collectieve aansluiting tel 088 ******* Staan je niet te woord omdat er te weinig personele bezetting is. Krijg opdracht te mailen naar ***@vodafoneziggo.com . Komt niet aan.
8 telefoontje gedaan. naar ziggo stuur de mail door naar klantenservice zakelijk en vraag of zij het doorsturen.
Als ik goed begrijp moet collectieve aansluitingen alleen een vinkje zetten in systeem zodat ik een factuur automatisch krijg minus de bijdrage van de parkhouder maandelijks.
Het gekke is dat het call centra van Ziggo niet in hun instructie hebben staan wie je moet bellenBij elk telefoontje moet je eindeloos uitleggen wat er aan de hand is. Het lijkt erg op de discussie met de Nuon jaren geleden waar we een behoorlijk bedrag aan service kosten moesten betalen als groot verbruiker. Wie heeft ook deze ervaring?
 
Laatst bewerkt door een moderator: