• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Problemen met opnames


ronbrax

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
116
Ik heb al een topic van verdwenen opnames, nu heb ik bij diverse opnames dat het geluid ontbreekt en een opname die ineens stopt met afspelen ongeveer 20 minuten in het programma met als melding kan niet afspelen probeer het later nog eens en probeer een andere opname af te spelen. Andere opnames doen het wel. Er is duidelijk nog een hoop te verbeteren met opnames in de cloud en streaming.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ronbrax

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
116
Ik heb wel een oplossing. Ziggo moet het gewoon mogelijk maken om door te spoelen bij de commerciele zenders dan kun je de programmas gewoon terug kijken en hoef je niet alles op te nemen, dit zorgt ook voor minder belasting van de servers van ziggo. Andere oplossing is abbonement op nlziet nemen en tv opzeggen. Na de hoop ellende die ik had met de horizon box hoopte ik met de next een beter apparaat te hebben maar ook hier zijn er helaas problemen. Ik hoop dat ze het oplossen.
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
566
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je snapt dat de replay-tv afleveringen ook op de servers van Ziggo staan?
 

BoefjeNL

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2019
Berichten
8
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb ik ook. In het algemene topic schreef ik:

Tot nu toe erg tevreden geweest over de Next, MAAR... Er zijn echter wel enkele problemen na een week uitproberen:

- terugkijken opnamens blijven of hangen, of geen audio; opnieuw afspelen opname dezelfde fouten. Er gaat wat fout in hun cloud?
- lipsynch live en opnamens gaan op den duur scheef. Herstart box nodig