chrisr
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste, al geruime tijd, heb ik te maken met een instabiele verbinding. TV-zenders die heel erg blokken en internet word met enige regelmaat kort onderbroken.
Vanaf het aansluitpunt (Hirschmann AOP VZ1) heb ik een nieuwe kabel getrokken (Hirschmann KOKA 9 Eca 4G/LTE proof) met bijbehorende connectoren naar de televisie (max 15 meter). Echter heeft dit het probleem niet opgelost.
Om bij het begin te beginnen, heb ik in de Connect Box gekeken naar de waardes. Modem dag geleden herstart, zie ik nu bij de downstream best wat (Pre RS Errors en Post RS Errors). Verder zie ik bij de Upstream op kanaal 1 een aantal 'T3 Timeouts'.
Welke stap kan ik nu het beste nemen?
Vanaf het aansluitpunt (Hirschmann AOP VZ1) heb ik een nieuwe kabel getrokken (Hirschmann KOKA 9 Eca 4G/LTE proof) met bijbehorende connectoren naar de televisie (max 15 meter). Echter heeft dit het probleem niet opgelost.
Om bij het begin te beginnen, heb ik in de Connect Box gekeken naar de waardes. Modem dag geleden herstart, zie ik nu bij de downstream best wat (Pre RS Errors en Post RS Errors). Verder zie ik bij de Upstream op kanaal 1 een aantal 'T3 Timeouts'.
Welke stap kan ik nu het beste nemen?