Probleem met nieuwe Next en helpdesk

Ik heb zojuist op Community forum een topic uitgezet met een vraag of die info van 28 dagen wel klopt.
 
>"Mijn Next maakt trouwens ook teveel lawaai". Wil je daarmee zeggen dat er een (luidruchtige) ventilator in zit? Belachelijk voor zo'n apparaat zonder HDD en externe voeding. Moet makklijk te klaren zijn met passieve koeling. PD is maar 11W.
 
>"Mijn Next maakt trouwens ook teveel lawaai". Wil je daarmee zeggen dat er een (luidruchtige) ventilator in zit? Belachelijk voor zo'n apparaat zonder HDD en externe voeding. Moet makklijk te klaren zijn met passieve koeling.
De testbox is geruisloos, alleen als ik mijn oor erbij houd hoor je de fan zachtjes.
Mijn eerste testbox had opeens na een bepaalde update een hele hoge pieptoon. Gelukkig is die toen vervangen maar daar moesten 2 monteurs voor komen, de eerste monteur hoorde het niet en verving de box ook niet, de tweede monteur heeft niet eens geluisterd en gelijk de box vervangen
Die eerste monteur was muzikant zei hij en zou dat dus moeten horen zei hij,dan speelt hij geen hondenfluit denk ik :p
 
@EdmondVS

Jouw post met een nare ervaring met Ziggo had ik op 1 april gelezen en dezelfde dag een commentaar gepost.
Wat mij toen opviel is dat de nodige forumleden de problematiek flink bagatelliseerden en dat merk ik wel vaker op dit forum wanneer er kritiek wordt geleverd op Ziggo.
Dat is op het Community forum nog veel erger met die extreme fanatieke Ziggofans.
Dat is ook één van de redenen dat ik daar niet meer actief ben.
 
Hier klagen over de helpdesk is geen oplossing. Doe een workaround en neem altijd kontakt op met Ziggo webcare, Daar krijg je gegarendeerd
betere antwoorden
Wat altijd zal blijven bij dit soort bedrijven is dat hun helpdesk de sluitpost van de rekening is. Misschien wel goed ook want anders gingen de prijzen nog eens verder omhoog omdat er dan flink meer geld naar opleiding , training, bij- en nacholing moet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer de helpdesk gebeld want probleem deed zich gisterenavond meerdere keren voor, zwart scherm en geen geluid.
Ik heb zelfs de testbox weer even aangesloten om het een en andere te kunnen uitsluiten en het probleem zit dus echt in de nieuwe box want met de testbox ging alles goed. Weer half uur aan de lijn gehangen, eerst een medewerkster weer alles uitgelegd even later ging ze me doorverbinden met de technische dienst toen kreeg ik een medewerkster aan de lijn maar was niet van de technische dienst, moest ik weer alles opnieuw gaan uitleggen want ze had geen informatie doorgekregen. Later kreeg ik te horen dat de box niet omgeruild mag worden omdat ik de box nog geen 28 dagen heb, ruilen mag dus pas na 28 dagen. Belachelijk, als je dus helemaal geen beeld meer hebt zou je dagen zonder tv zitten want een monteur zal nooit dezelfde dag komen.

Ik zei dat ik niet tot vrijdag ga wachten op een monteur en toen kon het opeens wel eerder en is een monteur ingeplant voor woensdag, ze zag trouwens geen ingeplande monteur voor vrijdag in het systeem staan, wat ik zelf al in Mijn ziggo zag gisteren. Ruim een half uur aan de lijn gehangen zaterdag voor niks .Eerst dat probleem om mijn abonnement op M&SXL te activeren, 3 dagen achterelkaar moeten bellen.
Ene medewerker zei dat hij dat niet kan doen want dat gaat vaak mis en ik zou het zelf na 24 uur moeten doen maar dan ga ik voor dat abonnement betalen dus dat heb ik niet gedaan. Dag erna word het zogenaamd geregeld maar doen ze het alleen in het mandje en, 3e dag werd het pas echt geregeld. Wat een achterlijk bedrijf en dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Word vervolgd.....

Balen dat je Mediabox Next niet goed werkt. Aangezien het met je testbox die je nog hebt wel goed gaat moet het wel aan de Mediabox Next liggen. Ik stuur je een andere op. Wil je de monteursafspraak er voor de zekerheid nog in laten staan of zal ik hem er direct uit halen?
 
Balen dat je Mediabox Next niet goed werkt. Aangezien het met je testbox die je nog hebt wel goed gaat moet het wel aan de Mediabox Next liggen. Ik stuur je een andere op. Wil je de monteursafspraak er voor de zekerheid nog in laten staan of zal ik hem er direct uit halen?
Hoi
Cancel de monteursafspraak dan maar.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dat is hier nu een prettige ontwikkeling.
Webcare biedt een snelle oplossing en we kunnen het ook allemaal lezen.
Op dit forum voor herhaling vatbaar hoop ik.
 
Terug
Bovenaan