Zeeburgia
Forum Gebruiker
- Berichten
- 901
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@EdmondVS
Jouw post met een nare ervaring met Ziggo had ik op 1 april gelezen en dezelfde dag een commentaar gepost.
Wat mij toen opviel is dat de nodige forumleden de problematiek flink bagatelliseerden en dat merk ik wel vaker op dit forum wanneer er kritiek wordt geleverd op Ziggo.
Waar het bij forumlid @twigger om draait is dat hij bij klantenservice aangeeft dat zijn test Nextbox het nog prima doet.
Dan ben je als helpdesk stom bezig om toch een monteur te sturen?
Jouw post met een nare ervaring met Ziggo had ik op 1 april gelezen en dezelfde dag een commentaar gepost.
Wat mij toen opviel is dat de nodige forumleden de problematiek flink bagatelliseerden en dat merk ik wel vaker op dit forum wanneer er kritiek wordt geleverd op Ziggo.
Waar het bij forumlid @twigger om draait is dat hij bij klantenservice aangeeft dat zijn test Nextbox het nog prima doet.
Dan ben je als helpdesk stom bezig om toch een monteur te sturen?