• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Probleem met geluid na gebruik Plex app op een Samsung UE65NU8050


HuBBy

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
185
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb een Samsung tv UE65NU8050 aangesloten op een soundbar Denon DHT-S316 via een HDMI kabel. Alles werkt perfect. Als ik de PLex app gebruik op de tv om een film te streamen van mijn pc naar de tv werkt het ook goed, echter na het kijken en ik sluit de app af en de tv uit en ik zet de boel later weer aan, heb ik geen geluid meer via de soundbar. Als ik in de instellingen van het geluid kijk van de tv, is de soundbar verdwenen in het menu.

Het geluid komt dan uit de tv luidsprekers. Het enigste wat werkt om weer geluid te horen via de soundbar is de stekker uit het stopcontact halen en de hele boel weer opnieuw aanzetten. Zeer irritant allemaal om dit elke keer te doen. Dit gebeurt dus enkel bij gebruik van Plex. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of misschien een alternatief voor Plex wat wel normaal werkt?

Alvast bedankt voor de oplossing!