• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Preview periode verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

neoware

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
3
Op onze 37PFL8404H met v66 firmware en CI+ CAM krijgen wij elke keer als wij de TV aanzetten "Preview periode verlopen". Deze melding krijgen wij niet weg, ok/uit knop en je kan TV kijken maar een volgende keer als je de TV aanzet hetzelfde. CAM opnieuw geplaatst in TV, zenders opnieuw erin gezet maar helpt ook niet. 1 op de 10keer krijg je deze melding ook als je naar een andere zender gaat.

De smartcard is verder wel geactiveerd, de betaalde zenders werken niet maar de zenders in het basis pakket werken wel.

Wij zitten bij Kabel Noord wat in principe dezelfde techniek is als Ziggo.

Iemand hier een oplossing voor? Bedankt!
 

Darkpjotr

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
19
Heb je Kabel Noord al gebeld? Misschien moet de kaart toch opnieuw geactiveerd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.