Premium zenders,extra zenders toch reclame.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor jullie reacties. Zeker je kan ook opnemen maar daar moeten sommigen hier ook al voor gaan betalen laten we eerlijk zijn...Ahum sommigen niet anderen weer wel. Tsja daar hebben we het voormalig Ziggo,UPC gebied verhaal weer..

Maar goed alsnog zou je je denk ik toch af kunnen vragen als wij extra moeten betalen bij deze premium zenders terwijl je al genoeg aan je tv betaald. Neem RTL,SBS groep ook daar moet je extra dokken als je in HD wilt kijken en nu bij de premium zenders_ als ik ze zo even mag noemen_ is het weer geld op tafel leggen.
Kunnen zij zich zelf dan niet indenken dat de jongeren( die hier toch wel een abo op nemen) dit steeds minder fijn vinden? Dan heb ik het nog heel zacht uitgedrukt. Want bij Sommige zenders is het aantal strontvervelende reclame blokken niet gering en krijg je iedere keer hetzelfde te zien.
Toen Jinek bij RTL kwam zag zij ook wel in om enigszins succes te kunnen boeken haar programma niet onderbroken moest worden door het ene na het andere reclame blok. Ik denk ook dat de reclame steeds meer op prima time uitgezonden gaat worden...tsja gewoon maar met de kop in het zand dan en maar menen dat je jongeren het maar blijven pikken?
Vergeet niet dat de PO ook over 2 jaar tot 8 uur geen reclame meer uit zendt( gelukkig maar) en dan gaan deze zender met een overmaat aan reclame weer volop op de ouderen inzetten? Of menen ze echt dat de jongeren die naar RTL,SBS kijken maar naar de verouderde films en de ene onzin spel show na de ander blijven kijken?
Ik blijf erbij dat als je nu voor de premium zenders alweer moet gaan betalen dat deze kanalen ook mogen beseffen dat wij al genoeg moeten dokken voor tv waarbij gezegd moet worden dat velen van ons ook geen internet zonder een tv abo af kunnen nemen.
Als dat wel zo zou zijn zouden bepaalde initiatieven ook meer succes kunnen hebben want dan kan het wel zonder reclame.
Men moet zich eens achter de oren krabben of het verdien model op deze wijze wel door kan gaan..ik kies in ieder geval niet voor het kijken naar zulke zenders en daar ook nog meer geld aan kwijt te zijn.
 
ik heb dan ook nog nooit begrepen waarom er wel premium sport en film zenders zijn, maar niet voor series.
 
@ Marans helemaal mee eens. Want als je nou eens een leuke docu,serie wilt kijken vergaat je het plezier al heel gauw door IEDERE keer weer zon oersaai blok te moeten uitzitten tussen een serie,docu door.
Dat is niet leuk meer...ik snap goed dat mensen dan naar alternatieven gaan zoeken of bijv, gaan downloaden.
Men wilt gewoon zo door gaan de vraag is hoe lang de jongere generatie wat toch hun doelgroep is dit nog accepteert.
Het is gewoon niet fijn meer om zo te kijken....het grootste gedeelte is het verloren tijd aan de reclame troep.

Kijk wat RTL,SBS groep doet die zullen wel op de vergrijzing inzetten maar ook zij menen dat ze zo door kunnen gaan met de kop in het zand strategie. Jinek die kreeg het wel voor mekaar( geen reclame tussen haar talk show) want die wist dat ze hierdoor in de problemen kon komen.
Maar voor de rest gaan ze gewoon op oude voet door.
Deze zenders ook daar moet je extra voor betalen om in HD te kunnen kijken en dan is het weer de beurs trekken voor CI,ID of Discovery om maar wat te noemen. En ook daar weer de vele lethargische reclame blokken.
 
Als je een tijdschrift koopt, moet je er ook voor betalen en staat er tóch reclame in... Als het je niet bevalt, dan neem je het toch niet of kijk je toch niet... Of programma opnemen en de reclame doorspoelen.
 
klopt. Een tijdschrift kun je beter vergelijken met een opgenomen film. Bij beide kun je snel de reclame overslaan. Bij 'live' kijken van tv kan dat niet.
 
Ja het is niet leuk meer om zo tv te kijken, heb zelf maar nlziet erbij genomen, ziggo begrijpt niet dat eens de wal het schip keert of zoiets.:(
 
dus je gaat dubbel betalen? zoiets zou een optie zijn als je nu maar ergens een goed internet only abo kon krijgen.
maar dan nog zelf neig ik dan zelf meer naar volledig FTA met sat en dvb. maar ja, dat gaat hier niet.

feit is bij wel dat ik niet eens meer een andere tv koop voor wat ik via Ziggo binnen haal. de moeite niet meer.
en nu alle content houders allemaal zelf een online dienst beginnen waardoor daar ook weer het aanbod versnipperd,
ga je naar alternatieven kijken. ze willen de kijker maar niet begrijpen, zo lijkt het.

dus de tv markt en fabrikanten (bv met slecht 2 of 3 jaar ondersteunen van apps) zouden eens in de spiegel moeten kijken.
 
Ja eigenlijk wel maar dat heb ik er wel voor over hoor die €2 per week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan