terrestrial
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3.029
- Digitale TV
- Ziggo
@terrestrial Het probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn. Zo te zien, was het een tijdelijke storing.
Dat zou ik ook zeggen :-) Maar volgende keer toch maar testen met een kabel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@terrestrial Het probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn. Zo te zien, was het een tijdelijke storing.
In de grafiek zie ik niets spannends.En weer is het raak!!!!!....en op de website van ziggo....niets...de nada....is het echt teveel gevraagd om gewoon eerlijk te zijn. Ik kan al een week lang op piekuren ziggo niet normaal gebruiken.. Het gaat om de piekuren. Briolet het gaat om echte storingen van zeer langzaam internet tot geheel niet....up and down.....tijdens piekuren.....het is onbetrouwbaar......En ik vraag me echt eerlijk af hoe dat komt. Om duidelijk te maken wat ik niet kan op piekuren....ziggogo, skype etc , netflix...online gamen etc ..... elke dag weer...
En weer is het raak!!!!!....en op de website van ziggo....niets...de nada....is het echt teveel gevraagd om gewoon eerlijk te zijn. Ik kan al een week lang op piekuren ziggo niet normaal gebruiken.. Het gaat om de piekuren. Briolet het gaat om echte storingen van zeer langzaam internet tot geheel niet....up and down.....tijdens piekuren.....het is onbetrouwbaar......En ik vraag me echt eerlijk af hoe dat komt. Om duidelijk te maken wat ik niet kan op piekuren....ziggogo, skype etc , netflix...online gamen etc ..... elke dag weer...
Dat iemand een probleem heeft betekend niet meteen dat er capaciteitsproblemen bij Ziggo bestaan, stop met conclusies trekken op basis van niks.
De meeste internet snelheid of connectie problemen onstaan omdat er slecht signaal is, de docsis down en upstreams streams die zich tussen de TV muxen bevinden moet je goed ontvangen en kunnen verzenden anders werkt het internet beroerd. Kortom kijk nu eerst is in je modem naar de signaal waardes op het moment van de problemen en belasting.
Mocht je het idee hebben dat er problemen zijn, zorg dat je ALTIJD met een netwerk kabel bent aangesloten (1 Gbit) en geen LAN over Power adapters want die zijn net zo beroerd!!! En gebruik de software ping plotter om de verbinding over een langere periode te testen. Dan kun je ook zien waar het fout gaat.