Piekcapaciteit Ziggo lijkt onvoldoende.


Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.396
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik zie wel degelijk meer gebruikers met nagenoeg hetzelfde probleem…
Dat zegt vaak weinig. Te vaak lees ik hier over internet problemen, waarbij het uiteindelijk niet aan het internet blijkt te liggen, maar aan de wifi verbinding. Zie het eerdere screenshot waar duidelijk via wifi gemeten is. Dat zegt dus niets over het internet zelf. Te vaak verzuimd men te melden dat er wel/niet bekabeld gemeten is.

…dat ik geïnteresseerd ben in de oplossing niet in het probleem. Zojuist heeft ziggo een nieuw modem toegezegd.
Dat is een betere actie. Als het echt aan de capaciteit ligt, is het een probleem waar andere gebruikers niet mee kunnen helpen. Alleen Ziggo kan dat oplossen. Maar een nieuw modem (met meer kanalen?) zal ook niet helpen als er een groot capaciteits probleem is. Als het op de grens zit, kan het wel iets helpen.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ronald289

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2017
Berichten
30
Dag Michiel, Ik ben het met je eens. Maar misschien moet ziggo problemen die klanten hebben beter analyseren. Ik heb met "spoed" uiteindelijk een nieuw modem gekregen (Ziggo Connectbox). In het begin is mij verteld dat het daar niet aan kan liggen. Ik had een
Technicolor TC7210. Heb uitgebreid contact gehad met verschillende afdeling van ziggo. Ook foto's gestuur van aop en meer. Bij "techneuten" van ziggo is niemand op het idee gekomen dat het modem misschien het probleem zou kunnen zijn, De meeste forumleden weten dat het een kwestie is van trial and error. Ik kon niets anders meer concluderen dat alle apparatuur in orde was. En pas na mijn post hier en het gegeven dat ik kan overstappen op glasvezel is er wat gebeurd. Kortom ik ben het me je eens, maar ik denk dat het ook komt door de houding van ziggo. Ik ga een tijdje meten of het nu stabiel blijft. Ik post hier het resultaat.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ronald289

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2017
Berichten
30
Excuses...Ik had dit eerder moeten doen. De nieuwe modem/router was de oplossing. Helaas is er een nieuw probleem ontstaan. De wifibooster werkt niet goed. Helaas ben ik met ziggo in een nieuwe discussie aangekomen. De flexibiliteit van de klantenservice is weer als vanouds....;).....ga er een nieuw topic van maken.