Maria Rosaria
Forum Gebruiker
- Berichten
- 6
Wil graag even mijn hart luchten: Afgelopen 3 weken 3 keer een monteur gehad die in mijn nieuwe huis de medaibox aan de praat probeert te krijgen. Tot op heden niet gelukt. Wat schetste mijn verbazing : de laatste keer dat hij bij mij was geweest(toen heeft ie trouwens heel even gewerkt) kreeg ik een rekening van 50 euro voor reparatie aan kabels, stekkers en wandcontactdozen wat totaal niet was gedaan!
Na de ergernis dat je al bijna 3 weken in je nieuwe huis niet normaal TV kunt kijken, kwam als klap op de vuurpijl vandaag de mail dat als ik mijn oude apparatuur niet opstuur hiervoor een factuur krijg. Ik heb deze apparatuur: mediabox, modem en digitale ontvanger tegelijk bij Post NL ingeleverd. Van het modem heb ik bericht gehad dat deze was ontvangen. Van de andere apparaten niet. Ra ra hoe kan dat? Trouwens ik wou dat ik mijn oude mediabox had gehouden, dan had ik tenminste goede TV gehad in mijn nieuwe huis.
Na lang zoeken heb ik zojuist het klachtenformulier gevonden waarop ik deze ergernissen heb beschreven die ik als jarenlang abonnee heb ondervonden. Toen ik dit formulier verzond kreeg ik als bericht: Bedankt! We hebben je wijzigingen hoed ontvangen en zullen deze binnen twee weken verwerken.
He? Hoe? Snappen jullie het nog? Ik hoop dat mijn berichtje op deze site wordt gelezen en er oplossingen komen voor de ergernissen waarmee ik door Ziggo de laatste weken ben geconfronteerd!
Na de ergernis dat je al bijna 3 weken in je nieuwe huis niet normaal TV kunt kijken, kwam als klap op de vuurpijl vandaag de mail dat als ik mijn oude apparatuur niet opstuur hiervoor een factuur krijg. Ik heb deze apparatuur: mediabox, modem en digitale ontvanger tegelijk bij Post NL ingeleverd. Van het modem heb ik bericht gehad dat deze was ontvangen. Van de andere apparaten niet. Ra ra hoe kan dat? Trouwens ik wou dat ik mijn oude mediabox had gehouden, dan had ik tenminste goede TV gehad in mijn nieuwe huis.
Na lang zoeken heb ik zojuist het klachtenformulier gevonden waarop ik deze ergernissen heb beschreven die ik als jarenlang abonnee heb ondervonden. Toen ik dit formulier verzond kreeg ik als bericht: Bedankt! We hebben je wijzigingen hoed ontvangen en zullen deze binnen twee weken verwerken.
He? Hoe? Snappen jullie het nog? Ik hoop dat mijn berichtje op deze site wordt gelezen en er oplossingen komen voor de ergernissen waarmee ik door Ziggo de laatste weken ben geconfronteerd!
Laatst bewerkt: