Heb vandaag gebeld over de hoge rekening. Restitutie wordt aangevraagd, maar is de vraag of het wordt toegekend. Heb nogmaals mijn verhaal verteld dat de monteur zonder te overleggen iets heeft verwijderd. Weet niet hoe dat heet en een nieuwe geplaatst. Toen ik vroeg waarom dit nodig was en of ik daarvoor moest betalen, trok de monteur zijn schouders op. Het probleem was er niet mee opgelost zoals ik al eerder had geschreven, omdat de aannemer ook moest komen. Die vertelde mij dat wat de monteur had verwijderd en er een nieuwe voor in de plaats had gezet niet nodig was. Het andere ding was hetzelfde(had ik bewaard en laten zien) en ook goed. Hij begreep elemaal niet waarom dat vernieuwd was. Het was door Ziggo zelf geplaatst, of in opdracht van, aangezien in nieuwbouw tegenwoordig 1 CAI punt aanwezig moet zijn. Dit was de reden dat vorige maand gezegd werd dat de van dit (hopelijk) laatste bezoek de extra kosten die bij mij in rekening zijn gebracht volgende maand verrekend zullen worden en dat ik zo gauw ik de rekening heb, moest bellen om dat te regelen. Hoop dat het goed komt, want ik wil niet nog een keer moeten bellen met Ziggo over de vervelende ervaringen die ik sinds mijn verhuizing met Ziggo heb gehad. Gelukkig heb ik vele jaren goede ervaringen met Ziggo en daarom ga ik uit van een goede afloop.