Overstapservice

Ken ook komen dat je geen spanning meet/voelt dat op aop omdat die nog aan de weg is afgekoppeld.
gebeurt vaker als een aansluiting niet meer wordt gebruikt dat die aan de weg wordt afgekoppeld om illegaal kijken tegen te gaan
 
Heus.
Als je zwaarwegende redenen hebt om geen vreemden in je huis te willen, laat je het advies voor wat het is, maar als je een redelijke mate van zekerheid wilt hebben ten aanzien van de kwaliteit van je nieuwe abo, zorg dan in elk geval dat het gedeelte waar Ziggo verantwoordelijk voor is, ook echt voldoet aan de normen.
De kans dat je jezelf een berg aan frustratie en ergernis bespaart, is echt aanzienlijk!
 
Wil jij modem etc allemaal in jouw woonkamer. Inclusief alle snoeren. Geen probleem, dan zit het bij jou goed.
Juist ik vindt het in de woonkamer juist helemaal perfect.
Ken ook komen dat je geen spanning meet/voelt dat op aop omdat die nog aan de weg is afgekoppeld.
gebeurt vaker als een aansluiting niet meer wordt gebruikt dat die aan de weg wordt afgekoppeld om illegaal kijken tegen te gaan
Denk ook dat ie afgekoppeld is. Tenminste ik voel geen spanning enige wat ik nog kan doen is met een coax kabel testen.
Maar goed aan de andere kant laten ze ook jaren de spanning er gewoon op staan. Lijkt er soms op dat Ziggo dat niet zoveel uitmaakt.
Heus.
Als je zwaarwegende redenen hebt om geen vreemden in je huis te willen, laat je het advies voor wat het is, maar als je een redelijke mate van zekerheid wilt hebben ten aanzien van de kwaliteit van je nieuwe abo, zorg dan in elk geval dat het gedeelte waar Ziggo verantwoordelijk voor is, ook echt voldoet aan de normen.
De kans dat je jezelf een berg aan frustratie en ergernis bespaart, is echt aanzienlijk!
Ok dankjewel. Het aansluiten in de woonkamer gaat me wel lukken denk ik het gaat zich dus om dat AOP of dat vervangen moet worden.
Vraag me af hoe lang ik op een monteur moet wachten. Wellicht valt het wel mee. Geen idee ook of het perse een eengats AOP moet zijn.

Moet ik het laten vervangen omdat jullie menen dat er interferentie op kan treden via de radio aansluiting?
Moet zeggen dat ik wel vindt dat Ziggo hierin wel duidelijker moet zijn want waar vind je de info van Ziggo dat alle klanten met een 2 gats naar een enkel gats over moeten en waarom??

Misschien het beste om de boel te bestellen en naderhand de monteur te laten komen dan kan ik de kabels vast aansluiten.
Ik neem aan dat het met een 2 gats ook wel werkt maar ik snap dat het een 1 gats moet worden.
 
Laatst bewerkt:
als je een monteur laat komen kijkt hij ook naar de aopen.
Mocht die verandert moeten worden dan doen ze dat meteen
 
Het moet niet perse een 1 gats AOP zijn, maar als een aop vervangen moet worden word het een 1 gats met een veel groter frequentiebereik als de oude. Dat is als voorbereiding op de komst van Docsis 3.1
Verder is de afscherming veel beter dan van oude AOP's. De jouwe is oud, want Philips maakt al vele jaren geen spullen meer voor CAI netwerken.
 
als je een monteur laat komen kijkt hij ook naar de aopen.
Mocht die verandert moeten worden dan doen ze dat meteen
Dankjewel voor je reactie.
Ik moet bij de aanvraag dan maar eens vragen hoe lang het duurt voordat een monteur komt.
Want als ik het installatie pakket zonder monteur pak zal ik het snel in huis hebben vandaar mijn vraag ..maar kan ook zijn dat het met monteur ook vrij rap gaat.
 
Het moet niet perse een 1 gats AOP zijn, maar als een aop vervangen moet worden word het een 1 gats met een veel groter frequentiebereik als de oude. Dat is als voorbereiding op de komst van Docsis 3.1
Verder is de afscherming veel beter dan van oude AOP's. De jouwe is oud, want Philips maakt al vele jaren geen spullen meer voor CAI netwerken.
Duidelijk dan zal ik deze laten vervangen. Maar eens kijken hoe ik dat doe of ik eerst het installatie pakket bestel en dan achteraf de monteur bel immers het internet en tv zullen wel werken neem ik aan.
Of meteen bij de bestelling een monteur mee laten komen ..iemand enig idee hoe lang je dan moet wachten?
Misschien gaat het allemaal vrij rap.
 
je moet rekening houden met de corona he
Dus dat kan enkel de klantenservice aan je melden hoe lang het duurt voordat de monteur kan komen
 
je moet rekening houden met de corona he
Dus dat kan enkel de klantenservice aan je melden hoe lang het duurt voordat de monteur kan komen
KLopt dan geef ik denk ik aan dat ze het installatie pakket maar vast sturen ik alles aan probeer te sluiten en dat ik dan gewoon wacht op de monteur.
Denk ook dat iemand dan in de straatkast moet aanpassen maar dat zal bij de aanvraag wel ingepland worden..daarvoor hoeven ze in elk geval niet naar binnen.
 
Terug
Bovenaan