Overstapservice


Pietlut

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2017
Berichten
625
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Kan ik nu het beste bellen naar Ziggo? Of toch beter via internet om een abo te nemen?
Ik zie op de website wel dat er een overstapservice is maar hoe gaat dat dan? Ik kan in het proces niet zien waar ik nu moet aangeven welke Isp ik nu heb.
Wat raden jullie me aan..bellen of via internet?
En hoe weet ik zeker dat wat ik via de telefoon gezegd heb dat dit ook vastgelegd is ik neem aan dat je daar ook een mail van krijgt?
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
840
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gewoon via internet (maak een screenshot van je bestelling).

Wanneer je gebruik maakt van de overstapservice hoef je je huidige provider niet op te geven. De deelnemende providers aan de overstapservice beschikken over een gezamelijke database waarin staat wat je huidige provider is en je nieuwe provider regelt alles.

 
Topicstarter
Topicstarter
Pietlut

Pietlut

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2017
Berichten
625
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Zeer bedankt voor je bericht Dynabite.
Ik ga overstappen.
 
Topicstarter
Topicstarter
Pietlut

Pietlut

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2017
Berichten
625
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
@Robert Koopman .
Dank voor jouw hulp inderdaad dit is ook een mogelijkheid.

Ik ga volgende week om .
Eindelijk een fatsoenlijke verbinding.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
840
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wel of geen overstapservice hangt natuurlijk ook van je huidige situatie af. Wil je bv. je nummer van vaste telefonie meenemen dan is volgens mij de enige optie de overstapservice.
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
4.054
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarom overstapservice gebruiken?
Sluit gewoon een nieuw abonnement af en zodra dit werkt zeg zelf je oude provider op.
Dan zit je niet in de stress als een van de 2 partijen er een bende van maakt.
Ik betaal liever een maandje extra dan een dag/week ellende van geen verbinding.
Dubbele kosten terwijl het niet nodig is.....strange