• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

'Oude' mediabox vervangen?


Dan Steely

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
Berichten
28
Wij hebben hier in huis nog een oude mediabox (voor Horizon). Hij werkt nog goed en overstappen naar Horizon/Next (incl. zelfde tv/internet/telefoon pakker) gaat meer per maand kosten. Heeft iemand enig idee of Ziggo op een gegeven moment mij (en anderen in dezelfde situatie) gaat dwingen om over te stappen. Of zal dat pas zijn als mijn oude mediabox (of wellicht het modem) het begeeft?
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.499
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Zolang jij geen actie onderneemt zal er niets veranderen.
 

lebans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
140
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ja, ik word verplicht om een ander pakket te nemen of ik kan de boel opzeggen. Meer keuze heb ik niet.
Ps en 5 euro meer. En ik hoef ook geen actie te ondernemen, het zal vanzelf veranderen.
 

EvoX

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
335
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Ik ben terug gegaan van de NEXT naar de Humax 5300c, maar niemand die mij ook maar iets opdroeg en de omruiling was via Facebook binnen een uurtje geregeld.

Ik wil er maar mee aangeven dat niemand jou iets opdringt en/of verplicht.

Probleem bij de helpdesk is dat men werkt met druiven en personen die echt verstand hebben van zaken, alleen die laatsten zijn vaak met een ander in gesprek.
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10.867
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kan ook na een tijdje nog eens bellen als je merkt dat je een druif aan de lijn hebt. Heb sat een paar keer gehad en de volgende was vaak iemand die je vlot hielp