Oude email komt opnieuw binnen

Na het in etappes opruimen van 250 dubbele e-mails (ging terug tot 10 augustus) lijkt de rust in mijn mailbox te zijn teruggekeerd. Er is toch ook iedere keer weer wat anders aan de hand met Ziggo de laatste tijd, begint nu echt vervelend te worden.
 
Voorals nog geen last van oude mails die binnen komen, want imap doet het niet om het zo maar ff tezeggen kan niet syncen.
 
Bij mij is het alleen alle mail uit juni. En opvallend is het grote aantal spamberichten (die normaal niet gedownload worden). Probleem is dat als ik de mails weggooi, alles onmiddellijk weer opnieuw binnenkomt. En op Ziggo is niet in te loggen. Grrr...
 
Ze lijken het probleem opgelost te hebben, ik krijg hier geen oude mail meer binnen.
 
Vanochtend en vanmiddag een paar keer mail opgehaald en helemaal geen last van gehad. Ik heb alleen maar een paar pop3-accounts, d.w.z. geen IMAP.
Zouden het daarom alleen de klanten kunnen zijn geweest die wel IMAP-accounts hebben?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nergens last van gehad. 3 IMAP accounts op verschillende apparaten.
 
Vanochtend en vanmiddag een paar keer mail opgehaald en helemaal geen last van gehad. Ik heb alleen maar een paar pop3-accounts, d.w.z. geen IMAP.
Zouden het daarom alleen de klanten kunnen zijn geweest die wel IMAP-accounts hebben?

Nee, ik heb ook alleen maar pop3 accounts.
En het probleem lijkt inderdaad opgelost: mails blijven weg en alles werkt weer normaal.
 
Terug
Bovenaan