Oud upc gebied nog geen next?

Dat probleem met Netflix niet willen opstarten op de Next is een héél bekend probleem. Treedt hier ook op (en bij vele anderen).
Via de Ziggo-verbinding treedt dit op, maar ook via de KPN-verbinding. Men is er schijnbaar elke software-update mee bezig :)
 
Heb de horizon en probeerde de next te krijgen. Weet dat de next via utp gaat, vandaar dat ik denk dat de netflix problemen opgelost kunnen worden.
De Next heeft zowel coax als een utp aansluiting nodig. Coax voor normaal tv kijken en voor terugkijken van bijv. Opnames via de utp aansluiting. Netflix heb ik goed werkend op zowel de Next als de tv app of op pc enz.
 
Het gaat ook alleen om de Netflix-app op de Next. Die start na een aantal dagen niet meer op, zwart beeld. Je weet wel, waar het testforum vol mee stond. Powertoggle van de Next en de app werkt weer. Dat de app werkt op andere apparaten maakt in dit topic over de Next niet zoveel uit.
 
En die Netflix app werkt goed bij mij op de Next.
Waar ik dan weer benieuwd naar ben is of het uitmaakt welk abonnement je hebt. Standaard of 4k kwaliteit.
Zelf heb ik de 4k kwaliteit.
 
Maakt niet uit welk abonnement je hebt, de app zelf blijft hetzelfde en maakt verbinding met de Netflix-servers en daarbij maakt het ook niet uit of dat via Ziggo gaat of via KPN. Mijns inziens lijkt het dan wel erg aannemelijk dat het probleem in de app zit. Het staat niet voor niets op de lijst van veel voorkomende issues.
 
Terug
Bovenaan