Oud upc gebied nog geen next?

Oke. Na een foutcode cs1010 in de middag, werkt het nu perfect. De afstandsbediening werd vanzelf gekoppeld aan de sony tv (65xe 9305 uhd) en op de stand " van de tv " spetteren de kleuren er vanaf met een vlijmscherp beeld. En ja.... het zappen gaat zo vlot dat ik bijna een traantje moest laten ( ik zei bijna he!) Helemaal happy tot nu toe.
 
Ik had nog een oude box uit het jaar "0", en heb de Horizon willens en wetens nooit willen hebben.....tot de Next in beeld kwam :-)
Sinds gisteren de Next up & running, helemaal top.

Oh ja, lokatie Dr888, dus fUPC ;-)
 
Was je ook verplicht om een 500/40 of 250/50 abonnement voor een jaar af te sluiten?

Ik had een oud Film 1 Totaal abbo. ik weet niet of het verplicht was maar ben uit mezelf naar max gegaan aangezien Film 1 toch komt te vervallen. ik heb nu de 500/40
 
Ik laat dinsdag een monteur komen om hem aan te sluiten... weet dan zeker dat het allemaal soepel gaat lopen.
 
Hier in Ridderkerk, na aanvraag via telefonische klantenservice, draait de Next Box al een weekje. Wel eerst foutcode CS1010, maar binnen 24 uur opgelost zoals beloofd
 
Helpdesk deed heel moeilijk. Heb klachten over geluid uitval en netflix wat niet opstart. Zou aan de coax kabel liggen. Op PC draait netflix als een tierelier dus dacht als de next via utp loopt dat de problemen verholpen zouden zijn. Daar ging ze niet in mee maar kwam met het oude verhaaltje. Begrijp dus niet niet hoe jullie dit zo snel voor elkaar krijgen.
 
Netflix via de Next gaat niet via coax. Maar, heb je de Next via utp verbonden dan?
 
Heb de horizon en probeerde de next te krijgen. Weet dat de next via utp gaat, vandaar dat ik denk dat de netflix problemen opgelost kunnen worden.
 
Terug
Bovenaan