• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Opzeggen Volop Bellen Internationaal

edwin.w

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
591
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb nu nog een 3-in-1 abonnement, met onder andere TV standaard, Internet Compleet en vast bellen. Daarbij heb ik van vroeger uit nog altijd Volop Bellen Internationaal, voor € 15 per maand (onbeperkt bellen binnen Europa, wordt nu niet meer geleverd). Door wijzigingen in de gezins-samenstelling is Volop Bellen Internationaal nu niet meer nodig. Via Mijn Ziggo is dit niet op te zeggen. Vreemd genoeg kan ik via Mijn Ziggo wel Volop Bellen (niet internationaal) er bij bestellen.

Hoe kan ik het handigste en het snelste Volop Bellen Internationaal opzeggen en die € 15 per maand uitsparen ? Alvast bedankt.
 
Topicstarter
Topicstarter
edwin.w

edwin.w

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2010
Berichten
591
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dankjewel. Ik hoor hier vaak berichten van mensen die jarenlang tevreden bij Ziggo zitten, dan één klein dingetje wijzigen waarna alles administratief in de war komt, vandaar dat ik een beetje voorzichtig ben … is bellen met de klantenservice de enige mogelijkheid en gaat dat meestal goed, of zijn er nog meer mogelijkheden ?
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
11.491
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Of via webcare regelen. Heb ik een paar jaar terug ook zo gedaan.
Via de website kan het niet. Toen niet en nu dus nog steeds niet.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.614
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Om precies dezelfde reden heb ik dat een aantal jaren geleden ook gedaan via de klantenservice. Verliep zonder één enkel probleem.