• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Opnieuw bellen nadat de verbinding werd verbroken.


Boris

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
562
Iemand schreef ; ik laat gewoon mijn 06 achter en vraag om terug gebeld te worden .... hoe dan?
Ik ben nu al ruim een half uur met klantenservice aan het bellen, toen na een kwartier de telefoon gewoon over ging ten teken dat ik uit de wacht was, ging de lijn ineens in de ingesprekstoon, nog voor ik iemand aan de lijn had. Kon dus weer opnieuw beginnen ... en sta nu wederom in de wacht.
Reden van bellen is omdat ik een box heb gekregen die niet kan opnemen. Gisteren daarover gebeld en het zou snel opgelost worden en ik zou een bevestigingsemail krijgen, maar ik heb die bevestigingsmail niet ontvangen vandaar dat ik vandaag nog maar weer opnieuw bel. Waarom moet het toch altijd fout gaan als je iets wilt veranderen? Ik had gevraagd om een box die meer dan 1 programma tegelijk kon opnemen en ik zou er een krijgen die tot 5 of 6 programma's tegelijkertijd kon opnemen. Wat ontvang ik thuis? Een box die helemaal niet kan opnemen. En nu dat dan opgelost te zien krijgen is dus ook nog niet eenvoudig en kost héél veel tijd.
 

Rikhad

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2019
Berichten
142
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@BorisIk leef trouwens wel met je mee, het lijkt nergens op wat je ontvangen hebt, Trouwens het komt wel vaker voor dat het totaal mis gaat bij een wijziging van een abonnement, maar het komt nog vaker voor dat alles prima verloopt/ Wat dan weer een schrale troost is voor jou. Enfin, sterkte.
 
Topicstarter
Topicstarter
Boris

Boris

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
562
Ik zie dat mijn bericht er nog steeds stond, ik dacht dat ik het nadat ik geholpen was had verwijderd. Uiteindelijk kreeg ik dus iemand aan de lijn en die vertelde me dat ik geen bevestigingsbrief zou ontvangen en dat ik ook geen nieuwe box toegestuurd zou krijgen maar dat gewoon de optie "opnemen" geactiveerd moest worden. Nog voor we het gesprek beëindigd hadden was alles in orde gemaakt en kon ik ook programma's opnemen.
Vreemd dat een klantenservicemedewerker een dag eerder nog een totaal ander verhaal had, maar blij dat het goed is opgelost! :-)