Opnames verdwijnen uit de cloud

Je begon er zelf over, dus wat zit je nou te mekkeren? :P

Doe eens ff normaal... met je mekkeren... ik behandel jou normaal, dan mag ik ervan uitgaan dat jij mij ook normaal behandelt. Dat ik het niet met je eens ben, is iets heel anders. Ik laat je sowieso al heel vaak links liggen, zoek dat zelf dan ook niet op.

Ik heb zo m'n vermoeden dat , hoe meer Nexen erbij komen,
er wel meer bug of storingsgevalletjes voorbijkomen hier ;)

Sorry, wij rijden met Michelins... :knuppel:

Edit: :gestoord: :brullen:
 
Laatst bewerkt:
Het is niet wenselijk dat programmas verdwijnen, en ja je kunt ze ook terugkijken via replay maar dan moet je verplicht weer de reclames kijken want je kunt niet vooruitspoelen. Een programma duurt dan 2 keer zolang. Als ik ze dan via kijk terugkijk dan krijg je 2 advertenties aan het begin en dat is het dan, alleen is dan de kwaliteit minder. Ziggo moet er aan werken dat het verdwijnen van opnames niet voorkomt voordat ze de next breed gaan uitzetten lijkt mij, anders krijgen ze weer veel klachten. Daar is een test periode toch voor?
Alle klanten van Ziggo zijn toch BETA testers? :>
 
Doe eens ff normaal... met je mekkeren... ik behandel jou normaal, dan mag ik ervan uitgaan dat jij mij ook normaal behandelt. Dat ik het niet met je eens ben, is iets heel anders. Ik laat je sowieso al heel vaak links liggen, zoek dat zelf dan ook niet op.
Je laat je wel erg makkelijk uit je tent lokken met je gemekker. :drunk:
 
En weer is het raak bij een aantal opnames.
Bijvoorbeeld Andere Tijden Sport van 12/5. Gisteravond nog overwogen deze te kijken, was gewoon beschikbaar. Vandaag opeens een uitroeptekentje en niet meer af te spelen.

Omdat ik als tester twee accounts heb op de next, mijn normale account en een testaccount, neem ik tijdelijk al mijn serieopnames op op beide accounts. Even gekeken en Andere Tijden Sport van 12/5 heeft op beide accounts een uitroeptekentje.
Verder (op beide accounts) een uitroeptekentje bij Ersin in Wonderland van 9/5.

@Webcare Ziggo wordt hier naar gekeken?
 
Hoi Michiel, goed dat je dit aangeeft. Je wilt er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat dit gewoon altijd goed gaat. We merken dat het zich kan voordoen bij een bepaalde groep klanten en zijn er druk naar aan het kijken. Op onze community komt dit onderwerp ook aanbod en kunnen we voorbeelden goed gebruiken.

Groet,
Kees
 
Hoi Michiel, goed dat je dit aangeeft. Je wilt er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat dit gewoon altijd goed gaat. We merken dat het zich kan voordoen bij een bepaalde groep klanten en zijn er druk naar aan het kijken. Op onze community komt dit onderwerp ook aanbod en kunnen we voorbeelden goed gebruiken.

Groet,
Kees
Ik wou gisteren the big bang theory van afgelopen zaterdag 20:00 uur bekijken die ik had opgenomen, woensdag was de opname nog in orde, gisteren een uitroepteken met de teks dat het niet is opgenomen, kon alleen verwijderen.
Helaas bij meer programma's gehad, heb daar geen voorbeelden meer van
 
Hoi Michiel, goed dat je dit aangeeft. Je wilt er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat dit gewoon altijd goed gaat. We merken dat het zich kan voordoen bij een bepaalde groep klanten en zijn er druk naar aan het kijken. Op onze community komt dit onderwerp ook aanbod en kunnen we voorbeelden goed gebruiken.

Groet,
Kees
Ik hoop dat het snel opgelost wordt want ik neem voornamelijk op omdat ik dan de reclames kan doorspoelen. Als het op de commerciele zenders mogelijk word gemaakt door te spoelen zou ik veel minder opnemen maar meer terugkijken. Dus Ziggo maak het doorspoelen mogelijk bij de commerciele zenders a.u.b. desnoods tegen een kleine vergoeding bijv.
 
Hoi Michiel, goed dat je dit aangeeft. Je wilt er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat dit gewoon altijd goed gaat. We merken dat het zich kan voordoen bij een bepaalde groep klanten en zijn er druk naar aan het kijken. Op onze community komt dit onderwerp ook aanbod en kunnen we voorbeelden goed gebruiken.

Groet,
Kees
Ook hier het eerste geval van verdwenen opname: Manhunt deel 1. Ziggo moet dit serieus en snel aanpakken want 400 uur opnemen en een jaar bewaren is toch wel 1 van de paradepaardjes van de next box. Via replay terugkijken was ik al te laat voor. Gelukkig kon ik bij uitzending gemist op de laptop nog terug kijken, HDMI naar de tv en de kwaliteit en geluid zijn goed.
 
Ik hoop dat het snel opgelost wordt want ik neem voornamelijk op omdat ik dan de reclames kan doorspoelen. Als het op de commerciele zenders mogelijk word gemaakt door te spoelen zou ik veel minder opnemen maar meer terugkijken. Dus Ziggo maak het doorspoelen mogelijk bij de commerciele zenders a.u.b. desnoods tegen een kleine vergoeding bijv.
Waarom betalen? Elk programma wat je opneemt kun je doorspoelen en waarom dan niet met replay? Zit allebei in de cloud. Al hoor ik dat de cloud van ziggo vaak een donderwolk is qua opnames.
 
Waarom betalen? Elk programma wat je opneemt kun je doorspoelen en waarom dan niet met replay? Zit allebei in de cloud. Al hoor ik dat de cloud van ziggo vaak een donderwolk is qua opnames.
Ik betaal er liever niet voor maar als ik een abo erbij neem op nlziet betaal je ook 7,95 extra om reclame vrij te kunnen kijken. Als ik dan bij ziggo 2 euro meer moet betalen (bovenop de 94 euro die ik nu betaal) maakt mij dat niet uit. Het moet wel een keuze kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan