Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb last van uitzendingen die opgenomen zijn en in mijn opgenomen lijst staan en een paar weken later verdwenen zijn, als ik ze wil kijken. Allemaal van RTL4, zelfde show.
Nog gekker, ik had een opname die opgenomen was (9mei), stond er dus op (in de cloud) en is nu spontaan niet opgenomen met uitroepteken. Er verdwijnen dus opnames in de cloud.
Ik heb nu al 2 keer gehad dat opnames verdwijnen, d.w.z. een rood uitroepteken bij de opname terwijl de opname er een paar dagen op stond. Dus er verdwijnen opnames in de cloud. Dit is een echte bug.
Net zoals opnames op je harde schijf ook wel eens fout kunnen gaan, kan het in de cloud (op de servers van Ziggo) ook wel eens fout gaan. Om nu gelijk te zeggen dat het een bug is...
Nee,misschien geen bug.
Maar nu er steeds meer klanten van afhankelijk worden mag je van Ziggo wel meer zorgvuldigheid verwachten wat betreft de opname's.
Het is niet wenselijk dat programmas verdwijnen, en ja je kunt ze ook terugkijken via replay maar dan moet je verplicht weer de reclames kijken want je kunt niet vooruitspoelen. Een programma duurt dan 2 keer zolang. Als ik ze dan via kijk terugkijk dan krijg je 2 advertenties aan het begin en dat is het dan, alleen is dan de kwaliteit minder. Ziggo moet er aan werken dat het verdwijnen van opnames niet voorkomt voordat ze de next breed gaan uitzetten lijkt mij, anders krijgen ze weer veel klachten. Daar is een test periode toch voor?