• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Opnames verdwijnen uit de cloud


hansvk

Product Tester
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
703
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je laat je wel erg makkelijk uit je tent lokken met je gemekker. :drunk:
En jij bent wel erg snel met conclusies en, gelet ook op andere topics, heel negatief ingesteld. Wat jij, net als vele anderen helaas, doet is iets een bug noemen terwijl het een storing is. Als het een bug was dan had ik er ook last van moeten hebben. En bij mij zijn nog geen opnames in de cloud verdwenen of corrupt geworden.

Ik betaal er liever niet voor maar als ik een abo erbij neem op nlziet betaal je ook 7,95 extra om reclame vrij te kunnen kijken. Als ik dan bij ziggo 2 euro meer moet betalen (bovenop de 94 euro die ik nu betaal) maakt mij dat niet uit. Het moet wel een keuze kunnen zijn.
Zoals in een ander topic al is aangegeven is dat bij de commerciële zenders ook niet altijd het geval.
 

martwout

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
1.579
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Ik betaal er liever niet voor maar als ik een abo erbij neem op nlziet betaal je ook 7,95 extra om reclame vrij te kunnen kijken. Als ik dan bij ziggo 2 euro meer moet betalen (bovenop de 94 euro die ik nu betaal) maakt mij dat niet uit. Het moet wel een keuze kunnen zijn.
Neem gewoon het programma op en kijk dan. Dan kan je altijd doorspoelen. Vraag me niet naar het waarom daar niet en bij andere wel doorspoelen maar zo omzeil je het doorspoel-verbod.
 

cameraatje

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2018
Berichten
18
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Opnemen onbetrouwbaar?
Ik had (op ziggo go) ingesteld om het programma Pauw op 22-5 om 23:00 uur op te nemen. Al tijdens het programma wilde ik het bekijken en normaal zie je dan dat het programma wordt opgenomen en de vraag of je van het begin wilt kijken. Nu niet ... alleen een uitroepteken en "opname mislukt". Omdat het (live)programma nog bezig was kon ik gelukkig het programma alsnog (opnieuw) opnemen en het lijkt dat deze opname wel lukt, want kijk ik nu bij mijn opnames dan zie ik één mislukte opname en één die nog bezig is. Had ik dit echter niet bemerkt op het moment dat het programma nog bezig is, maar bijvoorbeeld morgen, dan had ik dus mooi kunnen fluiten naar die opname. Slordig Ziggo! Nu we volledig afhankelijk zijn geworden van jullie cloud, zou hier beter op gelet moeten worden.
 

Bijlagen

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.479
Ik had van de week een opname (van zaterdag 11.05.2019) met een uitroepteken... deze is inmiddels weer te bekijken. Dus niet direct iets verwijderen als je een uitroepteken hebt, hij kan weer beschikbaar komen.
 

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
645
Gebied
fUPC
[...]
Wat jij, net als vele anderen helaas, doet is iets een bug noemen terwijl het een storing is. Als het een bug was dan had ik er ook last van moeten hebben.
[...]
Hmm..... Deze definitie van een bug ben ik nog niet eerder tegen gekomen. Wat we wel weten is dat een bug een storing ten gevolge heeft. ;)
 

hansvk

Product Tester
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
703
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als het een fout in de software is (= bug), waarom merk ik dat dan niet?
 

kwelgeest

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
94
Even weer on topic. Hier ook een vreemd iets aan de hand. Sommige programma's die ik via de next opgenomen heb staan niet op de next in de bewaar map, maar wel in de ziggogo app in de bewaar map. Ik dacht dat dit synchroon hoorde te lopen. Iemand een idee?