• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Opnames verdwijnen uit de cloud


rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
241
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb last van uitzendingen die opgenomen zijn en in mijn opgenomen lijst staan en een paar weken later verdwenen zijn, als ik ze wil kijken. Allemaal van RTL4, zelfde show.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.103
Staan ze niet toevallig in je Kijklijst en die dan verwijderd worden? Op onze testbox hebben we nog opnames staan die gemaakt zijn in september 2018.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

rob1954

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2017
Berichten
241
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nee, staan ook niet in de kijklijst. Helaas.
 

ronbrax

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
116
Nog gekker, ik had een opname die opgenomen was (9mei), stond er dus op (in de cloud) en is nu spontaan niet opgenomen met uitroepteken. Er verdwijnen dus opnames in de cloud.
 

ronbrax

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
116
Ik heb nu al 2 keer gehad dat opnames verdwijnen, d.w.z. een rood uitroepteken bij de opname terwijl de opname er een paar dagen op stond. Dus er verdwijnen opnames in de cloud. Dit is een echte bug.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.103
Net zoals opnames op je harde schijf ook wel eens fout kunnen gaan, kan het in de cloud (op de servers van Ziggo) ook wel eens fout gaan. Om nu gelijk te zeggen dat het een bug is...
 

Het_Ventje

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Berichten
159
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nee,misschien geen bug.
Maar nu er steeds meer klanten van afhankelijk worden mag je van Ziggo wel meer zorgvuldigheid verwachten wat betreft de opname's.
 

ronbrax

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
116
Het is niet wenselijk dat programmas verdwijnen, en ja je kunt ze ook terugkijken via replay maar dan moet je verplicht weer de reclames kijken want je kunt niet vooruitspoelen. Een programma duurt dan 2 keer zolang. Als ik ze dan via kijk terugkijk dan krijg je 2 advertenties aan het begin en dat is het dan, alleen is dan de kwaliteit minder. Ziggo moet er aan werken dat het verdwijnen van opnames niet voorkomt voordat ze de next breed gaan uitzetten lijkt mij, anders krijgen ze weer veel klachten. Daar is een test periode toch voor?
 

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
123
Gebied
fUPC
Natuurlijk is het wel een bug. Wat anders, soms een foutje dat af en toe optreedt? Nou dat noem ik ook een bug.