• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Opnames instellen via website / app is gokkast geworden (Mediabox XL)


karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sinds een aantal weken is het instellen van opnames via ziggogo een gokkast geworden. Krijg steevast een foutmelding dat de opname niet kan worden ingesteld. Het vreemde is dat de opname soms wel ingesteld is op de Mediabox XL. Terugmelding richting website / mobiele app (rode rondje) gaat altijd mis.

In het verleden heeft dit wel altijd goed gewerkt.

Vermoed dat de laatste software update van 27/03/2019 dit heeft veroorzaakt.
Meer mensen die dit probleem hebben?
 

reflex_1967

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
2.323
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
ja al 3 x op tilt geslagen werkt weer
 
Topicstarter
Topicstarter
K

karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb een hard-hard reset gedaan, harddisk wissen en terug naar standaard instellingen. na lang bezig te zijn geweest geeft de box een1060 error. Na powercycle wel reactie over de taalinstelling en dan weer het nightrider scherm :)

Wat een kloteding, ben blij dat ik de box alleen als videorecorder gebruik.

Edit: Opnames komen nog steeds soms wel door in de TV-Gids op de box, maar nog steeds een foutmelding in Ziggogo en geen terugkoppeling.

Nogmaals een hard-hard reset gedaan. Benieuwd of die er nu wel zonder power-cycle doorheen komt.
Box kwam er nu wel redelijk snel doorheen, maar nog steeds een gokkast wat betreft opnames instellen.

Komop Ziggo, fix dit!

Edit2: Koppeling Ziggo / Vodafone is ook een drama.
Onlangs mijn telefoonabonnement via Ziggo omgezet naar Vodafone. Beloofde voordeeltjes zijn tot op heden niet waargemaakt.
Zowel de telefonische helpdesk van Ziggo als die van Vodafone konden dit niet oplossen.

Kan wel 2-3 weken duren was het antwoord van beiden..

Wat een teringzooi. Ga goede service leveren!
 
Laatst bewerkt:

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.014
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@karel68 Stuur een pb naar @Webcare Ziggo mogelijk dat ze je wel goed kunnen helpen.
Nu raak je alleen maar gefrustreerd en dat kan niet de bedoeling zijn.
 
Topicstarter
Topicstarter
K

karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen met de voordeeltjes van een Vodafone / Ziggo combi.
Vind het wel apart dat niemand anders ook deze problemen met opnames vanaf afstand instellen heeft.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
943
Ga er vanuit dat het allemaal goed gaat komen met de voordeeltjes van een Vodafone / Ziggo combi.
Vind het wel apart dat niemand anders ook deze problemen met opnames vanaf afstand instellen heeft.
Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je geen bevestiging krijgt in de app of ziggogo.tv dat de opname is ingesteld. Ik kom ook andere meldingen tegen. Ik wil een aantal dingen met je nalopen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer dan kan ik je gegevens erbij pakken. Ik kan dan ook direct even de Non-Stop Gratis Extra's voor je controleren.
 
Topicstarter
Topicstarter
K

karel68

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je geen bevestiging krijgt in de app of ziggogo.tv dat de opname is ingesteld. Ik kom ook andere meldingen tegen. Ik wil een aantal dingen met je nalopen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer dan kan ik je gegevens erbij pakken. Ik kan dan ook direct even de Non-Stop Gratis Extra's voor je controleren.
Dank voor de reactie.

Sinds een aantal dagen werkt het weer, wellicht een update van Ziggogo geweest?
Extra's van Vodafone en Ziggo zijn sinds gisteren ook actief.