• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Opgenomen programma's kunnen momenteel niet bekeken worden....

ko

Quality Member
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
2.795
"Op dit moment is het niet mogelijk om opgenomen programma's te bekijken. Bel de Helpdesk"

Dit is de boodschap die ik te zien krijg (8 juli 18:50) als ik een eerder opgenomen programma wil bekijken.
Postcode 6034 Nederweert.

Meer klachten?


Ko
 

Flow

Quality Member
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
3.130
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bizar!
Ik zit helemaal niet in jouw postcode maar dacht, laat ik eens een opname proberen. Geen beeld, probeer vervolgens een opname te doen, maar ook niet.
Box gereset en nu doet alles het wel weer. Vreemd, want we konden gewoon tv kijken.
 

cornelisvandenberg

Quality Member
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
6.014
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ko

Ik heb ook al eens precies dezelfde boodschap gehad en toen was een reset voldoende, de laatste tijd doen zich vaker dit soort problemen en boodschappen voor en het blijft raadselachtig.
Ik verwonder er me maar niet meer over en pas de ook in het FAQ gegeven oplossingen toe en dat blijkt meestal voldoende
 
Topicstarter
Topicstarter
ko

ko

Quality Member
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
2.795
OK - na een reset (power uit en aan na 30 sec.) is alles weer OK.

Ko