Openstaande Ziggo straatkast meldingen

Mooi zooitje zeg.
En UPC maar blijven beweren dat je storing in je bekabeling in huis zit. :P
Hoeveel meters kabel, splitters en weet ik wat nog meer, zouden er al vernieuwd zijn?
 
Of hij pakt gewoon zelf even het deurtje(ligt ernaast) op en zet die er weer in, is zo gedaan.

@sunnyboy, kan niet zoveel kwaad die eindversterkers zijn waterdicht, hier @ 2straten verderop staat kastje al jaar of 2 open maar storingen hebben ze erdoor nog niet gehad.
 
Devil-Strike.net zei:
@sunnyboy, kan niet zoveel kwaad die eindversterkers zijn waterdicht, hier @ 2straten verderop staat kastje al jaar of 2 open maar storingen hebben ze erdoor nog niet gehad.

De versterkers wel, maar ik maak mij meer zorgen om de connectoren.
 
Ik maak me zorgen over de staat van de UPC apparatuur op diverse plekken bij ons in Apeldoorn. UPC doet niets aan onderhoud en vervanging van kasten.
Bij ons op de hoek van de straat (Beethovenlaan/Oude Beekbergerweg) staat een UPC verdeelkast waarin inmiddels een gat van 15 cm zit. Helemaal doorgerot en gepist. Hierover heb ik in 2010 al 2x een melding gemaakt bij UPC (0900-1580). Daar zou wat aangedaan worden. Maar helaas.
De groene kabels liggen bloot en iedere dag worden deze weer nat door "hondenzeik". Zelf zit ik ook achter deze kast en ik heb geen zin in storingen omdat UPC nalatig is in het onderhoud.
Ook aan de Rossinilaan in Apeldoorn staat een wijkverdeelkast die helemaal kapot is. Ook daar zit ik achter. Dus.. wanneer gaat hier wat aan gebeuren?
 
In 2012 hadden wij hier op de hoek van de parkeerplaats ook een straatkast in slechte staat staan. Het kastje was in het verleden al eens slachtoffer geworden van wat kwajongens. Op een gegeven moment lag de afsluitdeksel ook steeds vaker naast de kast. In het verleden had iemand het al eens vastgetaped, maar geen contact opgenomen met UPC. Stel je voor dat je wat moeite moet doen :D

Zo zag de kast eruit:

IMG_0398.JPG


IMG_0400.JPG


Maar goed, in mei 2012 contact opgenomen met webcare en binnen 4 weken stond er een nieuw donkergrijs straatkastje.

Op verzoek van de immer vriendelijke "totaal" even een fotootje van het nieuwe kastje (nou ja, nieuw, ook alweer 10 maanden geleden):

IMG_0412.JPG


Moraal van het verhaal: neem even contact op met iemand van webcare (technisch).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn bericht heb ik ook even naar 1 van de Webcare mensen gestuurd. Ik ben benieuwd.
 
Tussen ons en de buren staat een verdeelkast welke zwaar beschadigt is en bijna uit elkaar valt.
De buurvrouw heeft hier al 2 keer over gebeld met UPC en ik heb zelf ook 2 keer gebeld, ik heb een aantal maanden geleden hierover ook de monteur aangesproken die er in aan het werk was en deze zou het melden.

Er is tot op heden echter nog niets mee gebeurd :(

Aan deze kast zit een vieze uitstekende punt waaraan je je been kan openhalen, dit is laatst ook bijna gebeurd bij onze dochter! gelukkig ging het net goed.

Naast dit gevaar hangt de deur van het kastje gewoon los en kinderen kunnen dan gewoon bij de apparatuur, aangezien er een gevaren sticker (spanning) in zit lijkt me dit niet echt de bedoeling.

schade.jpg


Open1.jpg


Zou iemand van UPC dit kunnen oppakken en zorgen dat het weer hersteld wordt?
 
Ik zal even webcare aanspreken via je een PM of social media (facebook, twitter, etc)
 
Om het proces te versnellen knip je de rechter zwarte kabel door.
Vandaag of morgen staat er een busje in de straat ;)
Als niemand iets wil doen moet je wel tot zulke middelen overgaan.....
Niet het kapotte paneel achterlaten 8)
 
Ik doe niet aan socialmedia, daarnaast heb ik ook niet echt zin om achter UPC te blijven aanlopen.

Edit:

Heb net Jordy-UPC een PM gestuurd.
 
Terug
Bovenaan